Oletko saanut kokeesta kympin?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En vastaa vielä

Sivut

Kommentit (145)

Vierailija

kysy vaan kuin monta kertaa. mut kukas onkaan saanu totarii kympin? mä oon kolmesti. kahest äikäst ja kerra enkusta. sain siit enkun kympist stipendinkii... 20 e.

Vierailija

Oon saanu! Monta kertaa. Ja monta kertaa oon ollu ainut...

Tällä lukukaudella tuli muutama kymppi, mut mun yleisin numero tänä vuonna oli 10-. Niitä tuli kerran 4 kokeest peräkkäin ja niitten jälkeen 10. Huonoin mitä tänä vuonna sain oli 9+... :D

Ja kokeet ei oo ollu helpoimmasta päästä, olinhan jo sentään kutosella!

Vierailija

Ruotsista pari kertaa, sitte joistain muista aineista parisen kertaa ja Uskonnosta jokaisesta ylä-asteen kokeesta sain nroksi 10. Ja toikkariinkin tuli kymppi.^^) Ja sanottiin että ylä-asteella laskee numerot... Joopa joo... Ala-asteella sain melkein aina musiikista kymppejä kokeisiin, ja myöskin äikästä yms..

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Olen vaikka kuinka monta kertaa.

Sain viime englannin kokeesta 10, viime matiikan kokeesta 10- ja viime ympäristötiedon kokeesta 10. Nuo kaikki kokeet ovat olleet tänä lukuvuonna. Lisäksi sain viime luokalla, eli 2 luokalla, englannin kokeesta 10, ja olen saanut myös vielä joskus matiikan kokeesta 10. Toivon mukaan saan huomisenkin englannin kokeesta 10.

En halua kehuskella, mutta luulen, että olen ainakin meidän luokan parhaimpia englannissa.

Vierailija

Äikästä ties kuinka monta kertaa, samoin matikasta, ja tänä vuonna todistuksessa oli englannista kymppi. Olen saattanut saada jostain muustakin. Arvosanat ovat olleet kuitenkin aina 8+ tai parempia.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat