Mikä on mielestänne paras wanha animaatio?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mielestäni Mikin asuntovaunu perustelu: se on niin hauska kun juna tulee ja Aku rukoilee ja kun hessu vain tyytyväisenä köröttelee olen nähnyt sen mummolla sata kertaa mutta siihen ei silti ikinä tylsisty

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Musta se Hessun neuvot baseballin peluuseen on aika hauska.. en van muista sen animaation oikeaa nimeä.. harmi ku disneyltä ei enää tuu niitä vanhoja ja yksinkertaisia piirrettyjä, ne on ihan parhaita. Nykyään disneyllä on (vaan..) niitä näyteltyjä juttuja, esim. lumottu..

Vierailija

Kaikki tohisee mikin asuntovaunusta.. miksen oo nähny sitä :---)

No, minun mielestäni paras vanha animaatio Der Fuehrer's Face.

Vierailija

Meidän mummolassa on projektori joka laitetaan oveen päin ja se heijastaa akupiirretyn. En nimeä muista mutta paras kuitenkin.

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

limonaati kirjoitti:Kaikki tohisee mikin asuntovaunusta.. miksen oo nähny sitä :---)<br />

No, minun mielestäni paras vanha animaatio Der Fuehrer's Face.

Kannattaisiko laittaa Youtubeen Mikin Asuntovaunu ?

Vierailija

Hmm...

Ehkä Chef Donald(Aku Kokkina) vuodelta 1941...

Mikin asuntovaunu on myös ihan hyvä.

Totta, harmi kun niitä ei enää tehdä...

Nykyään tehdään vain kaikkea esim. Nokkapokan tyylistä...

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Meidän mummolassa on projektori joka laitetaan oveen päin ja se heijastaa akupiirretyn. En nimeä muista mutta paras kuitenkin.

meiän mummolassa on ihan samanlainen

Vierailija

Ja Bambi on ihana, rakastan sitä! Leikin aina pienenä bambia ja leikin aina kaikilla kauris- ja hirvileluilla bambia

Vierailija

Ju, onhan sekin ihan kiva. Mutta parasta en pysyt nimeämään, niitä on niin paljon, ja miltein kaikki hyviä! :^D

Sami-96

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat