aapeli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kommentoikaa paikkaa aapeli

Kommentit (7)

Vierailija

Ai niin, unohdin sanoa että tämä ois kuulunut Pulinoihin, ja toinen seikka on että kun teet aiheen, kerro aloitusviestissäsi enemmän, esim.mikä on oma mielipiteesi asiaan.

Vierailija

Eterna kirjoitti:Adz, tais mennä viestit väärin päin? :o

Sehän ei minusta riipu lainkaan, etkö ole ennen huomannut, että jos samaan aikaan tai ihan lähekkäin laittamu postia, niin silloin ne vaihtaa paikkaa, se on tuottanut runsaasti hämminkiä ja ärsytystäkin, pitää vaan yrittää arvioida itse miten se ny kuuluiskin mennä.. Kyllä se melko helposti huomaakin, kuten tos mun vastasin ensin aloittajan kyssäriin ja samantien kun lähetin, tuli mieleen muuta minkä halusin kertoa.

Vierailija

adz kirjoitti:

Eterna kirjoitti:Adz, tais mennä viestit väärin päin? :o

<br />

Sehän ei minusta riipu lainkaan, etkö ole ennen huomannut, että jos samaan aikaan tai ihan lähekkäin laittamu postia, niin silloin ne vaihtaa paikkaa, se on tuottanut runsaasti hämminkiä ja ärsytystäkin, pitää vaan yrittää arvioida itse miten se ny kuuluiskin mennä.. Kyllä se melko helposti huomaakin, kuten tos mun vastasin ensin aloittajan kyssäriin ja samantien kun lähetin, tuli mieleen muuta minkä halusin kertoa.

Kunhan sanoin, nyt olen taas viisaampi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat