Kuinka paljon tulis postikulut roope-sedän aarrearkusta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

homer-97 kirjoitti:Eli haluisin tietää kuinka paljon tulee postikulut roopen aarrearkusta.

öh... tämä ei taida kuulua julkaisut foorumiin.

Kommentit (7)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis haloo!? Etkö osaa itse sitä tietoa hakea? Ei ole kovinkaan kivaa, kun tällaisia topiceja on kook foorumi täynnä. Kohta minä kysyn jokaisesta taskukirjasta erikseen postikuluja... Postikulut tuolle ovat 3,00 € Suomeen, ja muualle eurooppaan 4,50€. Yritä ensikerralla saada itse selvää tuosta, tai jos ostat huutonetistä, niin vaikka kysyä myyjältä.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Siis haloo!? Etkö osaa itse sitä tietoa hakea? Ei ole kovinkaan kivaa, kun tällaisia topiceja on kook foorumi täynnä. Kohta minä kysyn jokaisesta taskukirjasta erikseen postikuluja... Postikulut tuolle ovat 3,00 € Suomeen, ja muualle eurooppaan 4,50€. Yritä ensikerralla saada itse selvää tuosta, tai jos ostat huutonetistä, niin vaikka kysyä myyjältä.

Niinpä. Ja jos siellä ei tärppää, niin mene Suomen Postin sivuille. Siellä on tarkasti lueteltu kirjeiden ja pakettien hinnat.

Vierailija

homer-97 kirjoitti:Eli haluisin tietää kuinka paljon tulee postikulut roopen aarrearkusta.

Hyvä kysymys, homer-97. ;) Luulisin, että 5-6 euroa. Olisit kyllä voinut kysyä tätä muuallakin, mutta kyllähän tämä osittain tähänkin foorumiin kuuluu. Huomatkaa, että pakkaus on kuitenkin julkaisu. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat