meinaateko kerätä kaikki tuplanollat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä aion

Sivut

Kommentit (33)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankkafani315 kirjoitti:

Karhukelmi kirjoitti:Tätä olisi todellakin voinut kysyä Tuplanolla-topicissa, eli olen sitä mieltä, että nyt tämä on aika turha.

No mutta Nimimerkki thoomu ei varmaankaa huomannu sitä topicia.

Itse uskon että huomasi. Turhia aiheita on viime aikoina tullut suuri määrä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Donna Duck kirjoitti:Öh, mitä tuplanollat on? :s

Uusimmissa Taskareissa on tarina, jossa on Tuplanolla, ja se sama tarina jatkunut jo monessa tämän vuoden Taskarissa (kahdessa).

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

djlordi kirjoitti: Uusimmissa Taskareissa on tarina, jossa on Tuplanolla, ja se sama tarina jatkunut jo monessa tämän vuoden Taskarissa (kahdessa).

Tuplanolla-saaga alkoi viime vuoden viimeisessä eli joulukuun taskukirjassa "Paluu Karhuvuorelle". Koska olen ostanut nuo edelliset Tuplanollaosat, niin ei kai sitä voi sarjaa keskenkään jättää. Joten kerään!

Vierailija

Tuplanolla-saaga alkoi viime vuoden viimeisessä eli joulukuun taskukirjassa "Paluu Karhuvuorelle". Koska olen ostanut nuo edelliset Tuplanollaosat, niin ei kai sitä voi sarjaa keskenkään jättää. Joten Kerään!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No niin ois nyt tarkotus ja olen aina ennenkin ostanut uusimman taskarin niin miksi poiketa perinteestä varsinkin kun nyt on jopa Tuplanolla sarja käynnissä? Kyllä mä kaikki Tuplanolla taskarit aion ostaa ja se on mun mielestä tosi hyvä sarja.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat