.Keksikää tarina edellisestä kirjoittajasta osa 3.BONUS

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

TERVETULOA

Tämän osan nimi on bonus:)

bonukset:

1.Jos teet tarinan koko ajan samalla kirjaimella esim:mikki maalasi mustan maiseman saat 12 rivistä + 10 pistettä. eli 12+20=32

2.Jos haluat tehdä tarinan joka alkaa ihan millä tahansa kirjaimella esim: mikki halusi tikkaria mutta ei saanut. rivejä pitää tehdä 30 ja saa + 10 pistettä eli 30+10=40

Jälleen minä ja T@IK@VIITTA pidämme tätä.

Onnea kaikille:)))

Kommentit (5)

Vierailija

Noo, tästä tulee eräänlainen tarina, aiheesta: Topicceja ei tehdä sarjatuotannolla!

Elikkä, .:THUNDER DRAGON:., tämä topic on jo kolmas, miltein samalla aiheella? Pikku asiat ovat vain muuttuneet. Ensimmäinen topic tällä aiheella meni minun lävitseni, mutta nämä pysähtyivät jo pitkien matkojen päässä.

Jos tahdot vähän muuttaa sääntöjä, pistä siitä viesti sen alkuperäisen topicin perään! Koska pääaihe tässä ei kumminkaan muutu.

Jos tehdää uusi topic, sitä mietitään vaivalla, ja tarkistellaan, että mitään samanlaista topiccia ei ole aiemmin ollut. Ja kun tehdään topic, se pitää tehdä laaja-alueiseksi. Siis että sinne muhtuu myös monia aiheen sisäisiä pikku asioita. Ettei niistäkin tehdä taas ja taas uutta topia.

Ja onko tämäkin taas niin, että kun voittaja on valittu, koko roska joutuu romukoppaan? Pelkkää foorumin täyttöä. Sanoisin, että kun yksi on saatu päätökseen, laitetaan sen loppuun viesti, että se alkaa uudestaan. Ja noin sen pitäisi kestää ikuisesti! Eikä siinä välissä tehdä taas uutta topiccia, jolla on sama aihe.

Sami-96

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En ole kertaakaan tällaisiiin huuhaa-juttuihin osallistunut, enkä nytkään. Eihän tällaisisssa ole yksinkertaisesti mitään järkeä. Ehkä joillekin nuorille jotakin iloa/leikkiä näissä.

Vierailija

En oikein tajunnut,joten en taida osallistua.

Yksi voitto riittää minulle.(ja olen osallistunut kumpaankin kisoihinne.)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Noo, tästä tulee eräänlainen tarina, aiheesta: Topicceja ei tehdä sarjatuotannolla!<br />

Elikkä, .:THUNDER DRAGON:., tämä topic on jo kolmas, miltein samalla aiheella? Pikku asiat ovat vain muuttuneet. Ensimmäinen topic tällä aiheella meni minun lävitseni, mutta nämä pysähtyivät jo pitkien matkojen päässä. <br />

Jos tahdot vähän muuttaa sääntöjä, pistä siitä viesti sen alkuperäisen topicin perään! Koska pääaihe tässä ei kumminkaan muutu.<br />

Jos tehdää uusi topic, sitä mietitään vaivalla, ja tarkistellaan, että mitään samanlaista topiccia ei ole aiemmin ollut. Ja kun tehdään topic, se pitää tehdä laaja-alueiseksi. Siis että sinne muhtuu myös monia aiheen sisäisiä pikku asioita. Ettei niistäkin tehdä taas ja taas uutta topia.<br />

Ja onko tämäkin taas niin, että kun voittaja on valittu, koko roska joutuu romukoppaan? Pelkkää foorumin täyttöä. Sanoisin, että kun yksi on saatu päätökseen, laitetaan sen loppuun viesti, että se alkaa uudestaan. Ja noin sen pitäisi kestää ikuisesti! Eikä siinä välissä tehdä taas uutta topiccia, jolla on sama aihe.<br />

Sami-96

Viestimaratonillakin on jo kolmas meneillään ja se ei ole muuttunut niin paljoa kuin tämä ja älä puutu meidän keskusteluihin jos et halua osallistua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat