Julkaisujen virheet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teillä kellään ollut outoja virheitä kirjoissa?

itsellä on kerran ollut roopesedässä sillain että siinä oli ensin ensimmäinen tarina puoleenväliin, ja sitten alkoi seuraava tarina lähes loppuun, jonka jälkeen, TADAA! alkaa se ensimmäinen tarina uudestaan mutta tällä kertaan kokonaan :O Kyseisen nipun numeroa en muista ja että tuliko postista vai kirpparilta. ikinä ei ole ollut kuin joskus jotain pari hassua värivirhettä ihan akuankka- lehdessä.

Kommentit (13)

Vierailija

Puhuva Koira kirjoitti:Se on ihan normaalia, että toimitus tekee aika-ajoin virheitä. Onhan niitä aina joskus löytymään.

Kas kas! Puhuva Koirakin tuli tänne pitkästä aikaa.:):D Niin ja nyt aiheeseen.... Joskus värivirheitä ja kirjoitusvirheitä on muttei kummallisempaa.

Vierailija

Joitain virheitä onkin tullut esiin, mm.yhes taskikses oli kerrottu sisällysluettelo, mutta yksi tarina puuttui kokonaan.

Pienempiä virheitäkin on tupsahdellu, mutta ei ne niin karmeita juttuja ole.

Värivirheet pienempiä mokia.

Vierailija

Joo on mulle tullut sellanen virhe vastaan taskarissa, että sisällysluettelossa on sivunumerot väärin eikä jotain tarinoita ole.

Vierailija

Kyllähän niitä on tullut havaittua paljonkin. Jossakin Roope-Sedässä ainakin oli mennyt sivut sekaisin. En nyt numeroa muista. Lisäksi useissa taskareissa ja akkareissa on ollut "väriläiskiä" ja haalistumia.

Vierailija

joccis kirjoitti:Onko teillä kellään ollut outoja virheitä kirjoissa?<br />

itsellä on kerran ollut roopesedässä sillain että siinä oli ensin ensimmäinen tarina puoleenväliin, ja sitten alkoi seuraava tarina lähes loppuun, jonka jälkeen, TADAA! alkaa se ensimmäinen tarina uudestaan mutta tällä kertaan kokonaan :O Kyseisen nipun numeroa en muista ja että tuliko postista vai kirpparilta. ikinä ei ole ollut kuin joskus jotain pari hassua värivirhettä ihan akuankka- lehdessä.

Joo minä olen myös huomannut saman jutun jossain taskukirjassa tai Roope-Sedässä en muista kummassa, mutta jommassa kummassa enkä muista numeroa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat