harmittaako kun.....

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis harmittaako kun ostat esim roope-setä lehteä niin siin on hirveen kärsineen näkönen kansi?

Kommentit (11)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla ei oo vielä kertaakaa tullu ryppystä Ropsua postista mutta jos nään esim. divarissa Ropsun jonka ostan niin jos se on hirveen ryppynen niin jätän sen sillon väliin.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Jos ostaa divareista käytetyn roope-setä lehden ja se on hieman kärsineen näköinen, kannattaa se päällystää päällystysmuovilla, (samalla mitä käytetään koulukirjoja päällystettäessä, läpinäkyvällä tietenkin) niin se ei mene enempää rikki.

Vierailija

haittaa se, mutta repeytymät ovat silti pienempi huoli siihen nähden, että koko kansi on irti. Kaikista ärsyttävintä on kun divareissa olevat Roope-setien kannet ovat sotattu tussilla tai mustekynällä.

Vierailija

en osta jos se on ryppyinen, mutta kyllä meille on tullut revennyt/taittunut roope-setä... :(

mut yleensä se on suora!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tarkoitat varmaan käetettyjä Roope-setiä. Harvoin olen ostanut käytettyjä Roope-setiä, ja jos ne ovat oikein paljon kärsineitä, niin sitten ehkä jätän ostamatta.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Tarkoitat varmaan käetettyjä Roope-setiä. Harvoin olen ostanut käytettyjä Roope-setiä, ja jos ne ovat oikein paljon kärsineitä, niin sitten ehkä jätän ostamatta.

Jep. Ei kaupan Ropsuis oo ryppynen kansi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat