Ankkalinna-roolipeli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen Aku sanokaa mikä haluatte olla ja missä asutte (Ankkalinnassa) ja mikä on työnne -hahmoja tarvitaan!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olen Touho Ankka(en muista ositetta)

työni:vaihteleva,nykyään pidän eläin kotia

perhe:setä Roope ja serkut Aku ja Hannu

Vierailija

Varmaan sitten vasta kun saamme lisää hahmoja mukaan roolipeliin, eli siihen taitaa mennä aika kauan ja silloin tämä roolipeli aihe on ehtinut "kuolla.

Vierailija

Olen Iines Ankka ja asun Ankkalinnassa (en muista tietä;D) ja työni vaihtelee. Tällä hetkellä suunnittelen vaatteita, ja kuulun ompeluseuraan.<3

Vierailija

Anteeksi nyt, että tuplapostaan, mutta tämä viestiketju alkaa vaipua unholaan pikku hiljaa ja siksi ajattelin että herättäisin sen uudestaan henkiin. Olisi nimittäin mukavaa jos roolipeli alkaisi joskus jos se nyt onnistuu, en tiedä.

Vierailija

Oikeasti? En ole tiennyt, kun en ole oikein kunnolla ottanut Mikistä selvää, vaikka nyt se olisikin ihan hyvä idea, Pitääkin tässä aloittaa vähän pikku hiljaa lukemaan. En nyt sentään Mikki tietäjäksi rupea, mutta olisi se hyvä tietää vähän perusasioita.

Vierailija

Minä olen Roope Ankka ja asun Ankkalinnassa rahasäiliökukkula 1 kultatie 1. Ja ammatti on Pankkiiri ja Pohatta.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat