Kirjoita silmät kiinni! (UUSI VERSIO)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Noniin tiedän että tämä topic on jo olemassa mutta muunnin sitä vähän.

SÄÄNNÖT:kookoo kirjoittaa sanan joka toisen pitää kirjoittaa silmät kiinni.esim:hessu on hölmö.Ja sinun täytyy kirjoittaa vastaus tietty silmät kiinni.Ymmärsittekö? Toivon että tästä topicista ei tulisi valituksia.Alkaa sanalla:mitä mieltä olet akusta?

Kommentit (12)

Vierailija

Itse asiassa en tajunnut.. Mitä eroa tässä ja alkuperäisessä Kirjoita silmät kiinni-topicissa on?? Nyt tulee anteeksi vain valitus. Sitä paitsi, kyseisestä topicista ON jo tehty toinenkin versio, tämä on tietääkseni jo kolmas...

Vierailija

Mä taisin tajuta... Eli pitääkö mun kirjoittaa VASTAUS silmät kiinni. Ja kysymyshän oli mitä mieltä olet Akusta?

Ali pm Amllaöommam jaj,lknsya palujain! (Aku on Ankkalinnan hahoista parhain!)

K: Mikä on Hannu Hanhen nimi englanniksi?

Vierailija

En tajunnut säänöistä yhtään mitään, paitsi sen että pitää kirjoittaa jotakin silmät kiinni. Ja nyt anteeksi vaan tulee valitus: Tästä "Kirjoita silmät kiinni"-topicista on tullut jo toinen versio. Ja minun mielestä vain yksi tällainen riittää ihan hyvin.

Vierailija

ai, nyt taisin tajuta... mifä o dannu xabcrn nunu rnglannuhcl? en muista kysymys: Mikä on akun isosedän nimi?

Vierailija

ööh..tuo minun selitys oli aika huono.kuten nigthwish ja monet sanovat tätä huonoksi niin haudataan tämä topic

//Liian vaikea toteutettavasi, joten lukkoa tulee.

~Hidis

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat