KÄÄKkylä!!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuinka moni ihminen tai eläin on tilannu sen kääkkylän ku haluisin tietää et millanen se on

Kommentit (9)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eläin? Ja pakkoko tästä taas oli tehdä uusi aihe? Miks et itse lataa sitä kääkylää ja kokeile millainen se on. Lataa vain tietokoneeseen se, niin pystyt kokeilemaan.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Eläin? Ja pakkoko tästä taas oli tehdä uusi aihe? Miks et itse lataa sitä kääkylää ja kokeile millainen se on. Lataa vain tietokoneeseen se, niin pystyt kokeilemaan.

Sama täällä

Vierailija

no voi...

SORI ETTEN TIENNY ET TÄLLÄNEN KESKUSTELU JO ON!!! SORI ET HÄIRITSIN TEITÄ TÄLLÄ TURHALLA KESKUSSTELULLA!!! JA SORI MYÖS SE ET OIS KIVA TIETÄÄ ET KANNATTAAKO SIIHEN TUHLATA SALDOO JOS SE EI OOKKAAN NIIN HYVÄ!!!

Vierailija

bella balleriina kirjoitti:no voi...<br />

SORI ETTEN TIENNY ET TÄLLÄNEN KESKUSTELU JO ON!!! SORI ET HÄIRITSIN TEITÄ TÄLLÄ TURHALLA KESKUSSTELULLA!!! JA SORI MYÖS SE ET OIS KIVA TIETÄÄ ET KANNATTAAKO SIIHEN TUHLATA SALDOO JOS SE EI OOKKAAN NIIN HYVÄ!!!

AINII MYÖS SORI ET SANOIN ELÄIN SILLÄ EI TIIÄ ONKS TÄL SIVUSTOL IHMISII VAI ELÄIMIÄ!!!

Vierailija

bella balleriina kirjoitti:

bella balleriina kirjoitti:no voi...&lt;br /&gt;<br />

AINII MYÖS SORI ET SANOIN ELÄIN SILLÄ EI TIIÄ ONKS TÄL SIVUSTOL IHMISII VAI ELÄIMIÄ!!!

Mitä ihmeellistä siinä on? Minun kissallani on se kääkylä!

Vierailija

mua vaa suututtaa ku jos kysyy jotain nii tulee vastaan vaa vali,vali,valituksia ja siihen alkaa mennä hermo ja kaiken lisäks mulla ei edes oo koko kirottua puhelinta et ois kiva edes kuulla teijän mieli pide mut terve mä menen jonnekki kivemmalle sivustolle

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

bella balleriina kirjoitti:

bella balleriina kirjoitti:no voi...&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Mitä ihmeellistä siinä on? Minun kissallani on se kääkylä!

Heh :)

Sanoinhan ettei siitä tarvitse maksaa yhtään mitään, jos ei halua. Itse sain sen ihan ilmaiseksi kännykkääni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat