kuinka monta vuotta olet tilannut roope-setää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

itse olen tilannut noin kaksi ja puoli vuotta

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

En ole tilannut ikinä enkä tule tilaamaan.Ostan aina joskus kaupoista irtonumeroita,sillä olen ajatellut alkaa keräämään niitä Roope-setä-lehden mukana tulevia kuvia ja henkilöitä.Omistan niitä jo pienen kasan.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No ropsu tuli aiemmin vuosina 1998-2003, mutta olen sen jälkeen hankkinut irtonumeroita kaupoista aina tähän vuoteen asti. Nykyään tulee taas.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No jaa. Olen nyt tilannut Roope-Setää vuodesta 2004. Ainakin muistelisin niin. Taisi olla se 2004 talvi. Toki olen sitä ennenkin ostanut Roope-setiä, ei vain tullut tilattua. Roope-setää kannattaa mielestäni tilata siksi, koska se on melkein ainoa julkaisu, jonka taso ei ole huonontunut lähivuosina.

Sama juttu itsellänikin, eli vuodesta 2004, ja irtonumeroita ostin sitä ennen. Ja Ropsun taso on tosiaankin pysynyt loistavana!;)

Vierailija

"Hiidenkirnu" kirjoitti:No ropsu tuli aiemmin vuosina 1998-2003, mutta olen sen jälkeen hankkinut irtonumeroita kaupoista aina tähän vuoteen asti. Nykyään tulee taas.

hyvä hiidenkirnu vastasit tosi tarkasti

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No jaa. Olen nyt tilannut Roope-Setää vuodesta 2004. Ainakin muistelisin niin. Taisi olla se 2004 talvi. Toki olen sitä ennenkin ostanut Roope-setiä, ei vain tullut tilattua. Roope-setää kannattaa mielestäni tilata siksi, koska se on melkein ainoa julkaisu, jonka taso ei ole huonontunut lähivuosina.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat