Roope Ankan elämä ja teot 1 ja 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen lukenut tuon ykkösen, ja se oli todella hyvä. Onko kakkonen samanlainen, mutta se kertoo Roopesta, kun hän oli vähän vanhempi. Haluaisin tietää...

Kommentit (10)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No olen lukenut kummatkin RAet, mutta kyllä tuo RAet1 on parempi. RAet 2 sijoittuu siis myöhempään aikaan kuin 1. tai siis ainakin tarinat alkavat ajasta kun Tupu, Hupu ja Lupu ovat jo syntyneet ja auttamassa Roopea rahasäiliössä tai jossain muussa paikassa, mutta siis yleensä Roope alkaa muistelemaan vanhoja muistojaan ja palataan aikaan jotka sijoittuu siis kahden RAet1 tarinoiden väliin kuten Salwer1st/ sanoi jo. Kyllä kummatkin kirjat kannattaa hankkia vaikka maksavatkin sen 30€/KPL uutena ostettuna.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

bella balleriina kirjoitti:ai minkä mull taitaa olla sadhdlefhwsu... se roopen elämä mikä lie

Viestistäsi ei oikein saa selvää bella balleriina...

No 1. on parempi 2. mutta onhan se tokakin ihan hyvä.

Vierailija

Minulla ei ole kumpaakaa. Mutta olen lukenut 1: sen. En tiedä yhtään kakkosesta, eli en tiedä mistä se kertoo. Haluaisin lukea sen.

Ps. Bella balleriina, voisit käyttää pisteitä ja pilkkuja.

Vierailija

Ei tuossa RAEJT 2 ole mitään tarinaa vanhempana kuin RAEJT 1 vika tarina. Viimeisessä tarinassa Roope oli vanha vanhus ja jos siitä olisi tehty vielä vanhempana hän makaisi jo haudassa. Salwer sanoikin sen jo mitä piti minun sanoa.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

samppa kirjoitti:Onko kakkonen samanlainen, mutta se kertoo Roopesta, kun hän oli vähän vanhempi. Haluaisin tietää...

RAejt 2 on nimensä mukaisesti "kaikki bonus-luvut". Sen tarinat siis sijoittuvat RAejt 1:en lukujen väleihin. Sen, miten ne sinne väleihin menevät, näkee lukukoodeista. Eli esim. alkuperäis RAejt 1 lukujen 6 ja 7 väliin menisi RAejt 2: sta luku 6B (Ja mahdollisesti myös -c, -d, -e jne.). Ymmärsitkö?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat