AC/DC

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Saa arvioida vapaasti sillä tää on makuasia. Musta AC/DC on hyvä

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:AC/DC on paras! Mulla on kaikki levyt(mukaanlukein kaikki AC/DC Black icet, siis ihan kaikki niistä, myös se sininen). Ainoot levyt mitkä multa puuttuu on ne jota myytiin vaan austraaliassa joskus aikoinaan, eli periaatteessa mulla on kaikki niitten levyt. Sitte mulla on 7 kasettia, yli kymmene LP singlee(eli vinyylliä, niitten ekat tavallaan niinku soitot jotka tuli ulos). LP:istä yksi on aito harvinaisuus, T.N.T, eli sellane jota on myyty pelkästää Austaraliassa. Mulla on kaks paitaa nimmareilla, jotka mun iskä on hankkinu, mulla on 8 DVD:tä ja paljon paitoja ja kollareita, mulla on muuten kaks lippuu sinne tän vuoden keikalle. Eli aika selvästi mun mielestä AC/DC on paras.

mäkin oon lähössä. tiiätkö miten keikka alkaa? kävin kattoo siitä videon. jos on hyvä säkä nii ehkä tavataan:)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

AC/DC on paras! Mulla on kaikki levyt(mukaanlukein kaikki AC/DC Black icet, siis ihan kaikki niistä, myös se sininen). Ainoot levyt mitkä multa puuttuu on ne jota myytiin vaan austraaliassa joskus aikoinaan, eli periaatteessa mulla on kaikki niitten levyt. Sitte mulla on 7 kasettia, yli kymmene LP singlee(eli vinyylliä, niitten ekat tavallaan niinku soitot jotka tuli ulos). LP:istä yksi on aito harvinaisuus, T.N.T, eli sellane jota on myyty pelkästää Austaraliassa. Mulla on kaks paitaa nimmareilla, jotka mun iskä on hankkinu, mulla on 8 DVD:tä ja paljon paitoja ja kollareita, mulla on muuten kaks lippuu sinne tän vuoden keikalle. Eli aika selvästi mun mielestä AC/DC on paras.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:

make123 kirjoitti:Hyvä Duke Duck. Ootko menossa keikalle

En ole menossa, mutta olisin kyllä halunnut mennä. En viitsinyt yksin lähteä ja rahatkin on tiukassa, no aina voi katsoa No Bullia tai Plug Me In:iä.

harmi :(

Vierailija

make123 kirjoitti:Hyvä Duke Duck. Ootko menossa keikalle

En ole menossa, mutta olisin kyllä halunnut mennä. En viitsinyt yksin lähteä ja rahatkin on tiukassa, no aina voi katsoa No Bullia tai Plug Me In:iä.

Vierailija

GNR. kirjoitti:AC/DC ON HYVÄ BÄNDI MUL ON BLACK ICE LEVY

mulkin on. mp3 on higway to hell, back in black, for thouse abaut to rock (we salute you), who made you ja black ice. levyllä on myös black in black ja joitain kappaleita eri levyiltä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat