Tikun & Takun pelastuspartio

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ne jotka muistavat sarjan edes jotenkin, niin mielipiteitä tulemaan.

Apukysymyksiä niille jotka eivät tahdo mitään keksiä: Oliko suomalainen dubbaus hyvää tässä sarjassa? Mitä mieltä olet hahmoista? -Juonesta? Omistatko sarjaan liittyvää VHS:sää? Minkä ikäisenä katselit kyseistä tv-ohjelmaa?

JA niille jotka eivät tunnu muistavan mitään kyseisestä sarjasta, lukekaa seuraava teksti, ehkä se valaisee teitä.

Sarja esitettiin useasti MTV3:sella ( Myös Toon Disneyllä ). Ohjelma perustuu Tikun ja Takun seikkailuihin. Heidän uusien ystäviensä Jaakko ''Jaska'' Juustolan,Vinkki Vääntölän ja Pörrin kanssa he taistelevat rikoksia vastaan 65-osaisessa piirrossarjassa.

Tiku & Taku

Sarjan päähenkilöt, maaoravat. Tiku on luonteeltaan fiksu ja rohkea, kun Taku taas laiska ja hitusen hölmökin.

Jaakko Juustola

Pullea hiiri joka on hulluna juustoon. Pukeutuu vaaleaan takkiin ja pilottilaseihin.

Vinkki Vääntölä

Hiirineito jonka suosiosta Tiku ja Taku usein kamppailevat. Kekseliäs ja viisas. Oranssit hiukset.

Pörri

Kärpänen joka pukeutuu punaiseen paitaan. Ryhmän pienin jäsen.

Sarjan tunnarikin on suomeksi löydettävissä Youtubesta hakusanoilla Tikun ja Takun pelastuspartio, ekan videon pitäs olla oikea.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Muistan etäisesti jotain. Dubbauksesta en muista melkein mitään koska olin niin pieni. Juonesta sen verran että kun olin pienempi se oli melkein minun lempiohjelmani. Nykyään en siitä yhtään välitä koska en nää mitään kanavaa josta tuota sarjaa tulisi koska meillä on vain Disney Channel. Joten pähkinänkuoressa pienempänä tykkäsin, enään en.

P.S Tunnari on aivan mahtava! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat