Kansioiden korkea hinta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen huomannut kansioita ostellessa, että hinnat ovat kyllä vähän turhankin korkeat. Onko hinta teidä mielestä liian korkea?

Kommentit (9)

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Itse en ole paljon kansioita tilannut. Noin 6 kappaletta. Onhan nuo kalliitta koska jos 6 euroa kappale. Mutta kun säilyttää akkareita tarpeeksi kauan, hinta on jo korkealla.

Saman verran mäkin niitä oon tilannu. Aika kalliita ne on, mutta lehdet niissä säilyy mainiosti.

Vierailija

Voi en ole tilannut aikoihin kansioita, mulla on vain vanhoja keltaisia läjä.

Mitä ne kansiot nyt maksaa? Hiljattaen oli alennuksessa tääl kaupas mutta silloin tilasin muita kirjoja, säilyttelen muulla tavoin Akkareita.

Kansioiden hinnat eivät saisi olla korkeita, muoviläpysköjä kun ovat.

Vierailija

......aika kalliita on......................................................................................

Vierailija

Täh? Miten joku voi sanoa kansioiden hintaa korkeaksi? Nehän ovat melko halpoja, siihen nähden, että ne suojaavat kalliita akkareita. Vanhat keltaiset olivat parempia, kuin nämä punaiset, mutta ei voi mitään.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa... Ovathan nämä kansiot suhteellisen kalliita, taisi olla jotain 6€ kappale.. Divareista näitä voi löytää toki halvallakin, esim. 1, tai 2 eurolla. Toisaalta nämä suojaavat kallisarvoisia lehtiä, niin kuin jo Karhukelmi sanoikin.

Itse omistan melkein 30 kansiota, joista suurin osa on punaisia. Olisi kiva jos tulisi taas uudenlaisia kansioita, ennen oli esimerkiksi sellainen, jossa oli koko ankkaperhe autossa. He siis kansion etuosassa. Eli asia vielä, kansiot ovat hintavia mutta hyödyllisiä.

Ja, minun mielestäni saisi tulla vaikka sinisiä tai vihreitä kansioita. ; )

Vierailija

Ne ovat minun mielestä liian kalliita. Voisi laskea hintaa. Olen muuten löytänyt kirpparilta 5 kansiota, ja ne maksoivat kaikki yhteensä 2€!

Vierailija

Itse en ole paljon kansioita tilannut. Noin 6 kappaletta. Onhan nuo kalliitta koska jos 6 euroa kappale. Mutta kun säilyttää akkareita tarpeeksi kauan, hinta on jo korkealla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat