Blogi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miksi Blogia ei päivitetä? Tuo sama blogi on jo 3 viikkoa! Miksei Toimitus päivitä? Vastatkaa minulle! Please!

Kommentit (11)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itseäni ärsyttää tuo sama seikka todella paljon. Kummallista, ettei ylläpito jaksa päivittää, tai jostain muusta syystä vain päivitä tuota blogia. Kummallista, pitäisi kai tuostakin asiasta lähettää palautetta.

Ennenhän noita blogeja tuli kohtalaisen tiuhaakin tahtiin. Välillä saattoi tulla jopa kaksi viikon aikana, tai jopa enemmänkin. Vaikka useimmiten niitä tuli kerran viikossa, ja kerrottiin aika usein uusimmasta akkarista tms.

Itselleni tuo on ainakin aikamoinen harmi, sillä toimituksen ajatuksia on ilo lukea. Myöskin blogeihin kommentoiminen on näillä sivuilla yksi vakiopuuhistani. Toivottavasti taas äkkiä tulisi uusi blogi. : (

Vierailija

No on se aika ärsyttävää ettei tuota uutta blogia ole tullut. Olisi kiva jos joku toimituksen tyyppi menisi nyt ystävällisesti laittamaan uuden blogin. Aika kauan tuo "uusin" blogi on siellä ollut. Joo ennen niitä tuli tosiaan aika kivaa vauhtiin. No hopi hopi toimitus uutta blogia likoon! :)

Vierailija

Aleksi. Nythän tässä topicissa puhutaan NYKYAJASTA, eikö niin? Elikkä tämä on ajankohtainen kysymys. Olet varmasti kanssani samaa mieltä - ainakin tähän asti.

Miksi ihmeessä et sitten kysy tätä Ajankohtaiset asiat-topicissa? Koska mietippä - mitä tälle topicille tehdään vaikkapa puolen vuoden päästä. Silloinhan tämä on jo ihan Ö-mappi kamaa. Minusta tämä valitettavasti kuuluisi sinne jo nyt.

Mutta minuakin kyllä ihmetyttää, missä blogit viipyy. Ylläpito voisi niitä taas alkaa kirjoitella, tuskin niillä nyt niin paljoa tekemistä on, että ei olisi aikaa tehdä niitä!

Sami-96

Vierailija

Kyllä se blogin viivytys aika ärsyttävää on..

Toivottavasti tämä ei ole menossa samaan suuntaan kuin aikaisemmat Aku-sivut.

Sillä kun kävin siellä vuonna 2007, ne oli viimeksi päivitetty vuonna 2005..

Vierailija

Niin juuri. Nuno on oikeassa. Ei tavalliset nickit voi tietää mitä ne siellä toimituksessa tekevät. Parasta kysyä itse toimitukselta.

Vierailija

Voi voi, kaikkea näitä olen kysynyt tuolla kokouspuolella..niin kansikuvakisaa kuin blogia, ei ne tarvi omia topiceja, mutta toimitus sanoi että blogikirjotukset vähenee mutta kukaan ei oo puhunu että kuukauden välein!

Vaan parin viikon.Mihkä tää oikeen on menossa???

Vierailija

adz kirjoitti:Voi voi, kaikkea näitä olen kysynyt tuolla kokouspuolella..niin kansikuvakisaa kuin blogia, ei ne tarvi omia topiceja, mutta toimitus sanoi että blogikirjotukset vähenee mutta kukaan ei oo puhunu että kuukauden välein!<br />

Vaan parin viikon.Mihkä tää oikeen on menossa???

Olen samaa mieltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat