Kansi kuvan piirto kilpailu.(missä viivyt?)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksei Kansi kuvan piirustus kilpailun voittajia ole vielä julkaistu?

Sivut

Kommentit (38)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

MAMMONA kirjoitti:Niin,milloin voittajat oikein kerrotaan?

Toivottavasti jo tänä vuonna. Saisi toimituksen apina vastata tähänkin aiheeseen, ettei tarvitse ihmetellä.

Vierailija

Toisaalla kerroin, että sain piiitkän palautteen valitukseeni, ja lupasivat viedä kansikuvakisaa eteenpäin..Blogia kerkesivät just päivittään kun siitäkin rutisin.;) Toiv.nyt toimitus on herännyt talvihorroksestaan!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hei!

Uskon, että kun seuraavassa akkarissa ilmestyy mukana vuoden kansi 08 äänestyksen voittama juliste, on mahdollista, että toisella puolella on kansikpaiun voittajan luonnostelema kansi!

Itse tekisin varmasti näin.

Se nähdään Keksiviikkona.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ankkarock kirjoitti:Hei!<br />

<br />

Uskon, että kun seuraavassa akkarissa ilmestyy mukana vuoden kansi 08 äänestyksen voittama juliste, on mahdollista, että toisella puolella on kansikpaiun voittajan luonnostelema kansi!<br />

<br />

Itse tekisin varmasti näin.<br />

<br />

Se nähdään Keksiviikkona.

Hei!

Tarkoitan siis Keksiviikon sijasta Keskiviikkoa.

Anteeksi virheeni.

Miniläppärillä tulee aljon virheitä..

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mikähän niillä tosiaan siellä kestää, kun ei mitään lue edessä niitten blogissa siitä, koska se voittaja julkaistaan. Vissiin oli niin paljon osallistujia siihen kisaan.

Vierailija

On varmasti kolme kuukautta siitä kun olen viimeksi ollut tai edes kirjoittnut täällä. Itsekkin kerran utelin sitä toimitukselta, mutta en saanut siihen vastausta... Ja Ankkarokin epäilyt menivät metikköön, Rosan ja Cavazzanon taiteilemat kannet olivat julisteessa...

Vierailija

Niin juuri. Siitähän on jo kohta vuosi kun se alkoi. Eikö piirtäjät ole saaneet kansia valmiiksi?? Minuakin alkaa jo odotus tympiä.

Vierailija

En oo miettiny missä ne viipyy, mutta olen kattonu kansi kuvia ja arvellut onkohan ne sen kilpailun kuvia. Olis kiva tietää kuka siinä voitti ja millä kuvalla.

Vierailija

Jos ne kerran piti viime elokuussa tulla, ne ovat jo vähäisen venähtäneet. Vai onko piirrustuksia niin paljon, että niistä on vaikea valita? Saisivat pistää kenkiinsä vähäisen vauhtia. Eivät ole minun viestejänikään lukenut jotka sinne palautemielessä lähetin.

Ja miksi Blogikin on jämähtänyt? Adz on oikeassa, mikään ei tällä hetkellä toimituksessa Skulaa.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Se kisa julkaistiin muistaakseni viime vuoden TOUKOkuussa, ei siis huhtikuussa, kuten täällä on puhuttu. (Vai muistanko itse väärin?) Lisäksi muistelen, että niitä kansia on tarkoitus käyttää Aku Ankan kansina, kunhan ne luonnokset ensin piirrätetään valmiiksi oikeilla Akkari(?)piirtäjillä tms. En muista enää tarkkaan. Olisi silti kiva saada tulokset, vaikka en itse koko skabaan osallistunutkaan...

Vierailija

Aloin miettiä samaa! Olisi niin mielenkiintoista nähdä, miten piirtäjät ovat toteuttaneet voittaja-hahmotelmista/ideoista kansikuvan. Missähän vika piilee? Niin ja ainahan sitä miettii, että onko omaa työtä harkittu voittajien joukkoon... : P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat