Aku Ankan Taskukirja - Teemataskari 19: Kaksoiselämää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Muuten hyvä aihe tehdä Taikaviitasta kunnon taskari mutta ensimmäisen tarinan suomennos on todella syvältä kun on lukenut alkuperäisen suomennoksen. Mikä ihmeen Villa Ruusu tai Varjovaras?!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En osta Teemataskari 19:sta, koska ostin divarista taskarin erikoisnumeron Viitan varjo. Siinäkin on tuo eka taikaviitta tarina ja ihan alkuperäisessä muodossa. Lisäksi siinä on yksi harvoista Scrapan taikaviitta tarinoista, sekä kaksi De Vitan tarinaa. Tarinat ovat pitkiä joten niitä on vain neljä mutta silti siinä on 250 sivua. Siinä kaikki tarinat ovat Guido Martinan käsikirjoittamia.

Vierailija

No jaa minä olen ainakin tyytyväinen vaikka tekstit ovat muuttuneet sain ainakin tietää miten akusta tuli taikaviitta! :) mutta olisian se toki ollut mukavampaa että olisi ollut alkuperäiset tekstit! :(

Mulla ei oo sitä, mutta toivottavasti se on edes maaliskuussa koska silloin mulla on synttärit, ja voin ehkä saada sen. Naapuri oli saanut sen ja kerto kanssa jostain ihmeen Varjovarkaastasit katottiin alkuperäisestä suomennoksesta/tarinasta eikä siellä ollut mitään Varjovarkaasta. Eikä myöskään mainittu mistään Villa Ruusustakaan mitään! :s Outo juttu, mutta on muissakin sarjoissa joita oon jo ennestään lukenut niin uusissa on ihan eri tekstit kuin alkuperäisessä.;)

judoka kirjoitti:Mulla ei oo sitä, mutta toivottavasti se on edes maaliskuussa koska silloin mulla on synttärit, ja voin ehkä saada sen. Naapuri oli saanut sen ja kerto kanssa jostain ihmeen Varjovarkaastasit katottiin alkuperäisestä suomennoksesta/tarinasta eikä siellä ollut mitään Varjovarkaasta. Eikä myöskään mainittu mistään Villa Ruusustakaan mitään! :s Outo juttu, mutta on muissakin sarjoissa joita oon jo ennestään lukenut niin uusissa on ihan eri tekstit kuin alkuperäisessä.;)

Äiti ostikin (niin kuin arvelinki) sen mulle. Joo... "Outoja" noi Villa Ruusu ja Varjovaras.:(

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen hieman pettynyt sen teemanumeron tarinoihin. Vain Guido Martinan käsikirjoitetut tarinat olivat hyviä. Muut olivat vähän tuntemattomia. Miksei niissä voinut olla Cavazzanoa, olisi taso noussut heti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat