hiihtoloma

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä teit hiihtolomalla, missä olit ja onko hiihtoloma kiva loma.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

olin espanjassa,Torrox Costa nimisessä kaupungissa (onko se edes kaupunki?).Kävin luonnonpuisto El Torcalissa. Torroxissa oli myös sirkus Berlin, jossa kävin.Enemmän kyllä kävelin rannalla. Lomani oli 13.2-20.2.2009 ja kun vain 19.2 oli niin lämmin päivä,että tarkeni t-paidalla. Ekat 3 päivää olin siis villapaidalla.

Vierailija

91800 kirjoitti:Ensi viikolla alkaa hiihtoloma, ja menen Saariselälle laskettelemaan. Sanokaa, jos joku menee samaa´n paikkaan, sanokaa myös hottellin nimi niin saatetaan tavata!

Ai niin, me vuokrattiin kämppä, ei olla hotellissa.

Vierailija

Olin koko loman oltiin Kuhmossa ja kipeä oli tosi kivaa kun äiti, isä ja pikkusisko oli laskettelemassa ja mä jouduin kattoo telkkarist jotain ostosruutua. ``Et olihan se ihan kiva loma.´´

Vierailija

Vuokrattiin Tampereelta hotellihuone ja oltiin sielä kolme yötä. Me käytiin yhtenä päivän Tampereen teatterissa siinä keskustorilla olevassa rakennuksessa ja sukuloitiin paljon. Muuta ohjelmaa en olisi tarvinutkaan sillä tykkään viettää yksikseen aikaa Tampereella kävelemällä tai kiertelemällä kaupoissa. Siihen kun on taas pitkä aika kun me mennään taas Tampereelle, tosi tylsää. Kävin myös divareissa katsomassa onko puuttuvia Roope-setiä tai muuta ostettavaa. Löysin kaksi Roope-setä lehteä ja enään minulta puuttuu kokoilmastani vain kaksi ropsua niin minulla on kaikki. Harmittaa kun en ehtinyt kiertämään kaikkia niitä divareita joissa olen käynyt.

Vierailija

Mulla oli hiihtoloma viimeviikolla, ja olin sillon Kanarian saarilla (hehheh, enpäs kerro millä saarella). Ihan mukavaahan se on kun tossa välissä on tollanen loma.

Vierailija

91800 kirjoitti:

91800 kirjoitti:Ensi viikolla alkaa hiihtoloma, ja menen Saariselälle laskettelemaan. Sanokaa, jos joku menee samaa´n paikkaan, sanokaa myös hottellin nimi niin saatetaan tavata!

Ai niin, me vuokrattiin kämppä, ei olla hotellissa.

Vierailija

Hiihtoloma on minulla ainakin vielä ensi viikkoon asti. En ole paljon ehtinyt tehdä kun juuri 3 päivää sitten alkoi. Tähän asti olen lukenut Ankkaa, käynyt laskettelemassa (3 kertaa), katsonut tv:tä, pelannut, syönyt laskiaispullia ja muuta hauskaa. Ja loma ei ole ehtinyt edes puoleen väliin vielä.

Onko sinulla Kultahullu loma jo loppunut?

Vierailija

Rankku08 kirjoitti:Mä Lähden Kajaaniin Hiihtoloma Alkaa Kuiteski Vasta Ens Viikolla

Mulla On Nyt Hiihtoloma, Emme Valitettavasti Taida Vain Mennä Minnekkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat