Hauskin sarja?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Eli mikä on mielestäsi hauskin Ankka-sarja koskaan? Minun mielestäni jaetulla 1. sijalla on Don Rosan Talon kokoinen vastustaja (Nro: 26/2001) ja Seitsemän (miinus neljä) Rohkeata cabalerroa (Nro: 21/2005).

Sivut

Kommentit (19)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mun meilestä jotkut nää Mau Heymansin sarjat on hauskoja, Basinkin on ihan hauskat mutta niissä on kuitenkin enemmän sitä "vakavuutta", kun taas Maun on mun mielestä tosi hauskoja, ne on sellasii tosi vitsisarjoja. Mutta se että mikä Maun paras/hauskin sarja on, siihen en osaa vastata. Se on aivan liian vaikeaa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Ilman muuta Leenu, Liinu ja Tiinu Levoton lastenvahti!Luin sen neljännestä tämän vuoden lehdestä...ihan paras siis!Mutta en tarkoita etteikö minulla olisi muitakin suosikkeja..pikku-akutkin on hyviä...Mutta ei tullut muuta mieleen nyt...

Vierailija

Mau ja Basin tarinat ovat omalla tavallaan hauskoja. Rosan piiroksissa taasen on paljon piilovitsejä. Mutta silti, kaikessa yksikertaisuudessaan ovat Barksin yksisivuiset vitsisarjat kaikkien hauskimpia.

Vierailija

No hauskimpia sarjoja on esim.Frank Jonkerin ja Mau Heymansin Valas juttu. Repeän tuolle sarjalle joka kerta kuin luen sen. Kyseinen sarja löytyy ANKKALINNAN-Maailmanmatkaajat kirjasta ja jostakin akkarista en muista mistä. ;)

Vierailija

Yhtä tiettyä hauskinta tarinaa en osaa sanoa, mutta hauskoja tarinoita ovat erityisesti Mau Heymansin ja Kirsten De Graafin käsikirjoittamat yksisivuiset sekä jotkut muutaman sivun pituiset tarinat. Toki myös muiltakin piirtäjiltä löytyy sellaisia nauruhermoja avaavia tarinoita, se tietysti riippuu tarinan luonteesta eli onko se vitsisarja vai seikkailusarja. Minua ainakin naurattavat yleensä sellaiset tarinat, joissa sattuu ja tapahtuu.

Vierailija

hmmmmmm yleensä minut saavat nauramaan mau heymansin ja bas heymansin mahtavat tarinat :D ne on ihan parhaita! niin, ja rosan tarinat ovat myös...

Vierailija

Noo, ainakin se oli todella hauska, jossa aku oli paparazzi. Hauskinta en tiedä, sillä sarjoja on niin lukemattomia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat