Tunnistatko piirtäjiä töistään?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä tunnistan Don Rosa, Marco Rota, William Van Horn, Noel Van Horn, Kari Korhonen, Vicar ja Carl Barks piirtämät työt. Entä sinä?

Kommentit (12)

Vierailija

tunnistan melko monien mutta aina tarkistan kuitenkin piirtäjän samalla kun katson kuka on käsikirjoittanut ;)

Vierailija

En tunnista piirrosten perusteella että kuka on piirtänyt minkäkin kuvan. Voisko joku kertoa sen, että mistä kenenkin kädenjäljen pystyy sitten tunnistamaan?

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jakke-Makke kirjoitti:Tunnistan niin paljon, etten viitsi kirjoittaa listaa. Sori vaan.

Älä silloin vastaa.

Minä itse tunnistan aika hyvin piirtäjiä toisistaan, tässä muutaman vuoden sisällä olen niitä alkanut hieman "harjoittelemaan". Pistän listan niistä, mitä nyt tunnistan. : )

Carl Barks, Don Rosa, Romano Scarpa, Giorgio Cavazzano, Vicar, Marco Rota, Paul Murry, Floyd Gottfredson, William Van Horn, Noel Van Horn, Daniel Branca, Wanda Gattino, Miguel, Ferioli, Rodriques, Kari Korhonen, Ub Iwerks, Sergio Asteriti, Rune Meikle, Enrico Faccini, Francesco Guerrini, Jukka Murtosaari, Michel Nadorp, Massaroli, Manriques, Marsal, Giocan Battista Carpi, Massimo De Vita, Al Taliaferro, Al Hubbard, Tony Strobl, Manuel Gonzales, Bancells, Mårdon Smet, Bas Heymans, Mau Heymans, Flemming Andersen, Guido Scala, Lara Molinari, Kay Wright, Bill Wright, Giuseppe Perego, Fecchi, Jack Hannah, Jack Bradbury, Luciano Gatto, Walt Disney, Xavi, Esteban, Bernado, Sander Gulien, Ben Verhagen, Daan Jippes, Alessio Coppola, Alessio Gottardo, Francesco Guerrini, Valerio Held.

Siinä suurin osa, kaikkia en ehkä muistanut. : D

Vierailija

No tunnistan mm.Don Rosan,Vicarin,Carl Barksin,Daan Jippesin,Paul Murryn,Al Taliaferron,Feriolin,Kari Korhosen,Bernardon. No siinä oli muutama olisi niitä ollut enenmänkin, mutta en näin aamusta jaksa kirjoittaa. ;)

Vierailija

Se täytyy itse oppia tunnistamaan.;')

Itse tunnistan aika useita, mutta en jaksa kauheasti kirjoittaa. Pää asiassa tunnistan nämä:

Mota, Rota, Jippes, Don Rosa, Barks, Gavazzano, William Van Horn, Noel van Horn, Bas Heymans, Mau Heymans, Massimo De Vita, Romano Scarpa, Flemming Andersen, Kari Korhonen, Fecchi, Vicar, Massaroli, Manriques, Marsal, Daniel Branca, Xavi, Walt Disney, Smet, Molinari, Giovan Battista Carpi, Bernado yms..

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Carl Barks, Don Rosa, Romano Scarpa, Giorgio Cavazzano, Vicar, Marco Rota, Paul Murry, Floyd Gottfredson, William Van Horn, Noel Van Horn, Daniel Branca, Wanda Gattino, Miguel, Ferioli, Rodriques, Kari Korhonen, Ub Iwerks, Sergio Asteriti, Rune Meikle, Enrico Faccini, Francesco Guerrini, Jukka Murtosaari, Michel Nadorp, Massaroli, Manriques, Marsal, Giocan Battista Carpi, Massimo De Vita, Al Taliaferro, Al Hubbard, Tony Strobl, Manuel Gonzales, Bancells, Mårdon Smet, Bas Heymans, Mau Heymans, Flemming Andersen, Guido Scala, Lara Molinari, Kay Wright, Bill Wright, Giuseppe Perego, Fecchi, Jack Hannah, Jack Bradbury, Luciano Gatto, Walt Disney, Xavi, Esteban, Bernado, Sander Gulien, Ben Verhagen, Daan Jippes, Alessio Coppola, Alessio Gottardo, Francesco Guerrini, Valerio Held

Tunnistan lähestulkoon nuo kaikki, ja lisäksi pari tusinaa muita, kuten Floyd Gottfredsonin ja Daniel Brancan.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

akkaridekkari kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:<br />

Carl Barks, Don Rosa, Romano Scarpa, Giorgio Cavazzano, Vicar, Marco Rota, Paul Murry, Floyd Gottfredson, William Van Horn, Noel Van Horn, Daniel Branca, Wanda Gattino, Miguel, Ferioli, Rodriques, Kari Korhonen, Ub Iwerks, Sergio Asteriti, Rune Meikle, Enrico Faccini, Francesco Guerrini, Jukka Murtosaari, Michel Nadorp, Massaroli, Manriques, Marsal, Giocan Battista Carpi, Massimo De Vita, Al Taliaferro, Al Hubbard, Tony Strobl, Manuel Gonzales, Bancells, Mårdon Smet, Bas Heymans, Mau Heymans, Flemming Andersen, Guido Scala, Lara Molinari, Kay Wright, Bill Wright, Giuseppe Perego, Fecchi, Jack Hannah, Jack Bradbury, Luciano Gatto, Walt Disney, Xavi, Esteban, Bernado, Sander Gulien, Ben Verhagen, Daan Jippes, Alessio Coppola, Alessio Gottardo, Francesco Guerrini, Valerio Held

Tunnistan lähestulkoon nuo kaikki, ja lisäksi pari tusinaa muita, kuten Floyd Gottfredsonin ja Daniel Brancan.

Tämä on kyllä pahinta mahdollista spämmiä, enkä tällaista tee lähes ikinä, mutta on pakko korjata.

Juurihan tuossa sanoin, että tunnistan paljon piirtäjiä. Jos en nyt ihan väärin ymmärtänyt, niin sinä sanoit, että "Tunnistan lähestulkoon nuo kaikki, ja lisäksi pari tusinaa muita, kuten Floyd Gottfredsonin ja Daniel Brancan.". Tuolta listaltahan juuri löytyy nuokin piirtäjät.

Ymmärsinköhän väärin, vai kenties näitkö sinä väärin. No, ainakin listaltani nuokin kaksi piirtäjää löytyvät.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Jakke-Makke kirjoitti:Tunnistan niin paljon, etten viitsi kirjoittaa listaa. Sori vaan.

Älä silloin vastaa. <br />

<br />

Minä itse tunnistan aika hyvin piirtäjiä toisistaan, täss

ä muutaman vuoden sisällä olen niitä alkanut hieman "harjoittelemaan". Pistän listan niistä, mitä nyt tunnistan. : )<br />

Carl Barks, Don Rosa, Romano Scarpa, Giorgio Cavazzano, Vicar, Marco Rota, Paul Murry, Floyd Gottfredson, William Van Horn, Noel Van Horn, Daniel Branca, Wanda Gattino, Miguel, Ferioli, Rodriques, Kari Korhonen, Ub Iwerks, Sergio Asteriti, Rune Meikle, Enrico Faccini, Francesco Guerrini, Jukka Murtosaari, Michel Nadorp, Massaroli, Manriques, Marsal, Giocan Battista Carpi, Massimo De Vita, Al Taliaferro, Al Hubbard, Tony Strobl, Manuel Gonzales, Bancells, Mårdon Smet, Bas Heymans, Mau Heymans, Flemming Andersen, Guido Scala, Lara Molinari, Kay Wright, Bill Wright, Giuseppe Perego, Fecchi, Jack Hannah, Jack Bradbury, Luciano Gatto, Walt Disney, Xavi, Esteban, Bernado, Sander Gulien, Ben Verhagen, Daan Jippes, Alessio Coppola, Alessio Gottardo, Francesco Guerrini, Valerio Held.<br />

<br />

Siinä suurin osa, kaikkia en ehkä muistanut. : D

Melken sama.

Vierailija

Jep, tunnistan aika monta piirtäjää, mutta niitä kirjoittaessa osa jää kuitenkin pois. Mutta mainittakoon parhaiden joukossa Carl Barks, Don Rosa, Daniel Branca, Kari Korhonen Paco Rodriques, Daan Jippes, Arild Midthun, Massimo De Vita, Romano Scarpa, Flemming Andersen, Giorgio Cavazzano ja Fecchi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat