Millainen olet luonteestasi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No millainen?Itse en osaa oikein sanoa aika monipuolinen.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

nightwish kirjoitti:Olen luonteeltani aika hiljainen. Suutun myös helposti ja suuttuessani olen oikea villipeto. En kestä sitä, että minulle valehdellaan. Musiikkia rakastan todella, todella paljon.

Ja lisään vielä tuohon, että olen yleensä vieraiden seurassa ujo. En myöskään siedä sitä, että minussa roikutaan. Olen myös omaperäinen. Käytän erilaisia vaatteita, kuin muut ja musiikkimakunikin poikkeaa muista hyvin paljon. Minusta on tyhmää matkia jotakin toista, ja nyt minulla on jo niinsanottu oma tyyli.

Vierailija

iloinen,hauska,urheilullinen,sellainen joka puhuu ajan ja olen myös kekseliäs.

huonoin piirteeni on se että puhun yleensä aivan liikaa eivätkä kaikki kestä sitä.

Vierailija

Olen luonteeltani aika hiljainen. Suutun myös helposti ja suuttuessani olen oikea villipeto. En kestä sitä, että minulle valehdellaan. Musiikkia rakastan todella, todella paljon.

Vierailija

Vai luonteeni.

Ole hyvin ärhäkkä, villi ja herposti suuttuva, (suuttuessani ei kannata tulla lähelle), mutta muuten olen taitelija sielu. Rakastan kuvaamataitoa, ja musiikkia yli kaiken. Pidän myös liikunnasta.

Sami-96

Vierailija

Olemme aika samanlaisia luonteeltamme Delfiini. Itse olen luonteeltani:Puhelias,Urheilullinen,hauska,innokas(välillä yli-innokas)

Vierailija

kisumisu98 kirjoitti:Olemme aika samanlaisia luonteeltamme Delfiini. Itse olen luonteeltani:Puhelias,Urheilullinen,hauska,innokas(välillä yli-innokas)

no sepä hauskaa:)olisi kiva jutella kanssasi,mutta miten?

Vierailija

Sami kirjoitti: Olen hyvin ärhäkkä, villi ja helposti suuttuva, (suuttuessani ei kannata tulla lähelle), mutta muuten olen taitelija sielu. Rakastan kuvaamataitoa, ja musiikkia yli kaiken. Pidän myös liikunnasta.

Aika hauska yhteensattuma, olen nimittäin kanssasi luonteeltani hyvin samankaltainen, eli siis rakastan kuvista, musiikkia yms. erittäin paljon, ja kaikki ovat sitä mieltä että minustaa tulee taiteilija tai jotain.;D Ja jos pääsen suuttumaan, niin olen oikea villipetojen villipeto, hahhah;D Kokonaisuudessa olen siis hyvin temperamenttinen (ehkä 90%?) ja taiteellinen sielu.

P.s Anteeksi Sami, että lainailin sanojasi hiukkasen, mutta tähän hätään en keksinyt muita "vaihtoehtoja".;P

Vierailija

Rauhallinen, iloinen ja ihmiset tulevat toimeen kanssani. Olen myös aika maajussi. Kuvaamataidosta tuli viime jaksotodistukseen 10.:)

Eli tykkään piirtää ja puutöistä ja teknisestä pidän erittäin paljon.

Luen myöskin erittäin paljon.

Vierailija

Voi ei, nyt menee tuplapostaukseksi, anteeksi kauheasti! Mutta unohdin mainita erään tärkeän seikan, olen myös erittäin iloinen ja reipas kun sille päälle satun.^^) Hiukan proffakuvani kaltainen, hahhah.;D

Vierailija

No olen yleensäkkin aina menossa enkä pysy millään paikallani ja olen hyvä luomaan keskusteluja vakavaankin seuraan. Huonoja puolia on että olen todella äkkipikainen ja vähän "hidas" aloittamaan asioiden hoitamista. Myös se että mieleni vaihtuu todella nopeasti,koska olen kaksonen horoskoopiltani :D

Vierailija

Henna_Duck kirjoitti:Sami kirjoitti: Olen hyvin ärhäkkä, villi ja helposti suuttuva, (suuttuessani ei kannata tulla lähelle), mutta muuten olen taitelija sielu. Rakastan kuvaamataitoa, ja musiikkia yli kaiken. Pidän myös liikunnasta.<br />

<br />

Aika hauska yhteensattuma, olen nimittäin kanssasi luonteeltani hyvin samankaltainen, eli siis rakastan kuvista, musiikkia yms. erittäin paljon, ja kaikki ovat sitä mieltä että minustaa tulee taiteilija tai jotain.;D Ja jos pääsen suuttumaan, niin olen oikea villipetojen villipeto, hahhah;D Kokonaisuudessa olen siis hyvin temperamenttinen (ehkä 90%?) ja taiteellinen sielu. <br />

P.s Anteeksi Sami, että lainailin sanojasi hiukkasen, mutta tähän hätään en keksinyt muita "vaihtoehtoja".;P

no olaanpas me kaikki samanlaisia. minäkin olen helposti suutuvaa sorttia mutta toisaalta pidän musiikista ja jotku sanoo koulussa että musta tulee joku ooperalaulaja.:) minä en erityisesti pidä mistään kuvaamataidosta mutta tulee joskus jotakin piireltyä. pidän ruoan laitosta ja muutenkin kaikeen ruokaan liittyvästä. en ole ehkä mikään maailman huomaavaisin mutta tässä pärjätään.

Vierailija

Henna, eihän se mitään haittaa, jos sanoja lainaat - ei jos on samanlainen luonne, miksi se pitäisi kirjoittaa erilailla? ;^D

Luonteestani unohdin, että kestän myös vastoinkäymiset hyvin, mutta ainut asia mitä yli kaiken vihaan, on se jos joku puhuu minusta, tai jostain muusta pahaa minun/hänen selkänsä takana.

Sami-96

Vierailija

Olen rauhallinen, kiltti mutta kiukustun helposti.En kiusaa ketään enkä puhu kenenkään selän takana pahaa.Tykkään matikasta ja kielistä.

Vierailija

adz kirjoitti:Olen rauhallinen, kiltti mutta kiukustun helposti.En kiusaa ketään enkä puhu kenenkään selän takana pahaa.Tykkään matikasta ja kielistä.

Osa tästä pätee minuunkin, nimittäin ainakin matikka ja kielet -homma. Toisaalta olen melko hyvä kaikissa kouluaineissa, mutta kielet ovat suosikkejani. Olen myös päättänyt, etten ikinä kerro muiden kertomia salaisuuksia salaisuuksia (itsestäni se tuntuisi inhottavalta). Elikkä luonteeni pähkinänkuoressa: olen vieraassa seurassa aika ujo, mutta en kovin hiljainen kavereiden kanssa. Yritän yleensä ymmärtää muita ihmisiä ja miettiä, mitä he ajattelevat. Hmm... En ole mikään huimapää, eli tykkään rauhallisemmista ja mukavista jutuista. Kaikkein eniten minua inhottaa valehteleminen ja selän takana pahaa puhuminen, ja saatan suuttuessani mököttää, mutta en yleensä kauaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat