Miksi valitsitte käyttäjänimeksi/nimimerkiksi juuri sen mikä sinulla on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli miksi minulla on Ankka neiti: Ajattelin ensin neiti ankkaa, mutta se ei hyväksynyt, joten halusin vähän olla niin kuin Iines, neiti ankka. Jos haluatte voitte myös arvata!!!!

Kommentit (9)

Vierailija

Noo, tämä nimimerkki oli minulla jo ennestään niin monella foorumilla/sivustolla, päätin sen laittaa tännekkin. "Sami"han on KUTSUMAnimeni, ja "-96" on lyhenne syntymävuodestani, joka siis on 1996. Tuon selvemmin tuota ei kai enään voi kertoakkaan. ;^)

Sami-96

Vierailija

No, nimimerkkini keksin siitä, kun 5-6-vuotiaana pelastin Taskareita roskiksesta (tein tästä joskus alkuvaiheissani keskustelunkin, ja sinä, Sami-96, muuten vastasit siihen) ja päätin nimetä itseni Aku Ankan taskukirjan mukaan, kun olin niin sankarillinen (no sankarillinen ja sankarillinen). Tosin ne taskarit eivät olleet kovin hyvässä kunnossa enkä edes ylettänyt kaikkiin...

Vierailija

Jos nyt oikein muistan niin alkuperäinen nimimerkkini oli Minni_hiiri, josta oli paljon erinlaisia versioita ja siksi halusin nimimerkistäni persoonallisemman, ettei sitä samaa nimeä kaikilta käyttäjiltä löytysi.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mun nickin mä otin erään yhtyeen entisen jäsenen mukaan, ja nimenomaan siksi että se sopii mulle tosi hyvin. Ja olen vähän huono keksimään omasta päästä mitään omaperäistä ja hienoa nickiaä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat