En pysty!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisin muokata tuolla akupediassa artikkelia Roope ankan elämä ja teot mutta, kun menen siihen luonnokseen ja painan muokkaa, niin siihen tulee vaan tyhjä alue johon ei voi kirjoittaa ja jotain höpötystä yläpuolelle.

Kommentit (11)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nuno kirjoitti:Minäkään en pystynyt joskus (muutama viikko sitten) muokkaamaan artikkeleita. Ja tuli tyhjä valkoinen laatikko. Kokeilin monta eri artikkelia, mutta mitään en pystynyt muokkaamaan. Sitten kokeilin seuraavana päivänä. Silloin sitten pystyinkin muokkaamaan. Siinä on varmaan joku vika. Minulla on Firefox selain.

Voi olla, että evästeiden ja sivuhistorian ym. poistaminen auttaa asiaa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

partajussi5 kirjoitti:En tiedä mikä vika,mutta minä en pysty muokkaamaan mitään artikkelia!

No kokeile jollakin toisella selaimella kuin Firefoxilla.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

partajussi5 kirjoitti:En tiedä mikä vika,mutta minä en pysty muokkaamaan mitään artikkelia!

No kokeile jollakin toisella selaimella kuin Firefoxilla.

Minulla ei ole mitään muuta selainta kuin Explorer.

Vierailija

Minäkään en pystynyt joskus (muutama viikko sitten) muokkaamaan artikkeleita. Ja tuli tyhjä valkoinen laatikko. Kokeilin monta eri artikkelia, mutta mitään en pystynyt muokkaamaan. Sitten kokeilin seuraavana päivänä. Silloin sitten pystyinkin muokkaamaan. Siinä on varmaan joku vika. Minulla on Firefox selain.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

buke44 kirjoitti:Explorerilla toimii hyvin. Mikäköhän vika siinä on kun ei Mozillalla toimi.

No jos vaikka Mozillassasi on joissakin asetuksissa estetty javascript tai jokin muu tärkeä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat