uskomattoman halpa!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

olin vähän aikaa sitten markkinoilla. Kiertelin niitä pöytiä ja katselin juttuja.Kun tulin kirjakojun luo,lysyin onko teillä akkareita.Myyjä potkaisi pöydän alta laatikon ja sanoi että tuossa on. Ne oli toosi halpoja!Kymmenen akkarii 1e! Ostin sieltä 60 akkarii 6e! Oletteko te tehneet samankaltaisia löytöjä?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Onhan se suhteutettuna nykyAkkarin hintaan erittäin halpa ostos.

Pitäs kai tää hiihtolomakin lopetella, valitettavast niin.

Vierailija

Enpä ole tehnyt mitään kummoisia löytöjä. Tai, jos tämä nyt on ihmeellistä, niin sanon, että sain kerran kassillisen Aku Ankka-lehtiä ilmaiseksi. Kassissa oli noin sata akkari. Uskoo, ken tahtoo...

Vierailija

Itse näin aivan vasta kirpparilla Aku Ankka-lehtiä 1980-luvulta 5snt kappale. En kuitenkaan ostanut niitä. Niitä oli iso laatikollinen ja kaikki hyväkuntoisia.

Vierailija

oggu kirjoitti:Mikä on divari

Divarissa myydään vanhoja kirjoja ja Akkareita(mitä ilmeisimmin) halvalla. Divareita on kaupungeissa ja ostareissa yms.

Vierailija

Itse en ole noin halvalla lehtiä saanut ostettua. Tammisaaressa kun olin perheen kanssa kesälomalla, ostin siellä olevilta markkinoilta 5 Aku Ankan Parhaat -pokkaria yhdellä eurolla.

Vierailija

kisumisu98 kirjoitti:olin vähän aikaa sitten markkinoilla. Kiertelin niitä pöytiä ja katselin juttuja.Kun tulin kirjakojun luo,lysyin onko teillä akkareita.Myyjä potkaisi pöydän alta laatikon ja sanoi että tuossa on. Ne oli toosi halpoja!Kymmenen akkarii 1e! Ostin sieltä 60 akkarii 6e! Oletteko te tehneet samankaltaisia löytöjä?

Olen tehnyt parempiakin löytöjä. Olen saanut esim. Yhden Akkarin viidellä sentillä ja muuta sellaista.

Vierailija

Empä teidä...onko tämä mitään ihmeellistä, mutta olen ostanut divareista 20 sentillä Akkareita. Kaksi taskukirjaa jotka ostin myös kyseisestä divareista maksoi 2,50, ne olivat 1993 ja 1991 vuoden taskareita.

Vierailija

En ole itse kauheasti kirppareita kierrellyt mutta olihan tuo ihan kelpo löytö. Tuonkin olisi voinut kertoa jossain muussa topicissa kuin tässä koska tämä sivu hidastuu aika lailla noista kaikista topiceista... :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat