Onko Roopen äidillä nimeä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä en ole ainakaan nähnyt Roopen äidin nimeä edes Don Rosan sarjoissa, mutta kai hänellä joku nimi on...Vai onko?

Roopen isän nimi oli kyllä muistaakseni Fergus MacAnkka.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

no en tiiä.. sen nimi on rosan sarjoissa lauha mutta vaikka keno onki suosituin piirtäjä tällä hetkellä ei se silti tarkoita että hän määrittelee kaiken roope ankkaan liittyvän.. siis esim rosan mukaan roope ankka on kuollut vaikka muut piirtäjät sioittavat hänet nykymaailmaan. muistaakseni muut piirtäjät eivät ole maininneet roopen äidin nimeä niin lauha-nimeä voi toki käyttää.. mutta kun roopen äidillä ei ole vakiintunutta nimeä ei rosa voi vain päättää että sen nimi pitää olla lauha (olisi eri asia jos don rosa olisi itse kehittänyt roopen)

Vierailija

mc.Duck kirjoitti:no en tiiä.. sen nimi on rosan sarjoissa lauha mutta vaikka keno onki suosituin piirtäjä tällä hetkellä ei se silti tarkoita että hän määrittelee kaiken roope ankkaan liittyvän.. siis esim rosan mukaan roope ankka on kuollut vaikka muut piirtäjät sioittavat hänet nykymaailmaan. muistaakseni muut piirtäjät eivät ole maininneet roopen äidin nimeä niin lauha-nimeä voi toki käyttää.. mutta kun roopen äidillä ei ole vakiintunutta nimeä ei rosa voi vain päättää että sen nimi pitää olla lauha (olisi eri asia jos don rosa olisi itse kehittänyt roopen)

voihan Rosa itse päättää Roopen äidin nimen koska hän itse kehitti Lauhan. ja sitä paitsi Lauha Macankka on kuollut. ja kaiken lisäksi kukaan muu ei ole minun tietääkseni käyttänyt Lauhaa

Vierailija

mc.Duck kirjoitti:no en tiiä.. sen nimi on rosan sarjoissa lauha mutta vaikka keno onki suosituin piirtäjä tällä hetkellä ei se silti tarkoita että hän määrittelee kaiken roope ankkaan liittyvän.. siis esim rosan mukaan roope ankka on kuollut vaikka muut piirtäjät sioittavat hänet nykymaailmaan. muistaakseni muut piirtäjät eivät ole maininneet roopen äidin nimeä niin lauha-nimeä voi toki käyttää.. mutta kun roopen äidillä ei ole vakiintunutta nimeä ei rosa voi vain päättää että sen nimi pitää olla lauha (olisi eri asia jos don rosa olisi itse kehittänyt roopen)

MITÄH? onko rosan mielestä roope kuollut?!!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

keno don rosa kirjoitti:ja kaiken lisäksi kukaan muu ei ole minun tietääkseni käyttänyt Lauhaa

Carl Barks käytti Lauhaa Erik Hørthen käsikirjoittamassa sarjassa Omtrent på denne tiden kan vi feire 55-årsjubileum for onkel Skrue! Don Rosa piirsi sarjan myöhemmin uudestaan.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

keno don rosa kirjoitti:ja kaiken lisäksi kukaan muu ei ole minun tietääkseni käyttänyt Lauhaa

Carl Barks käytti Lauhaa Erik Hørthen käsikirjoittamassa sarjassa Omtrent på denne tiden kan vi feire 55-årsjubileum for onkel Skrue! Don Rosa piirsi sarjan myöhemmin uudestaan.

joka tapauksessa Lauha on kuollut joten don rosan nimityksellä ei ole väliä

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat