Montako Aku Ankkaa omistatte

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka paljon Ankka-sarjakuvia löytyy kotoa? Kaikki lasketaan, Akkarit, taskarit, Roope-sedät, sarjisexstrat...

Itelläni on tällä hetkellä 1502, vanhimmat vuodelta 1962

Kommentit (12)

Vierailija

Softaaja93 kirjoitti:Nopeasti laskettuna (vuosikerrat kertaa 52) 2000 kappaletta.

HUPS tuosshan on mulla pelkät akkarit jos ihan kaikki noi mitkä pitäs luetella niin ois jotain 2300

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No Aku Ankkoja löytyy varmaan lähes 700. Taskukirjoja n. 50. Roope-setiä n. 20. Kovakantisia n. 15. Teemataskareita n. 5.

Ja lisääkin löytyy, mutta en nyt muista kaikkea.

Vierailija

Aku Ankkoja on 12 täyttä kansiota ja se yksi vajaa (9 numeroa) eli siis 12*26+9=321 numeroa. Takareita on 119 tavallista, 16 tuplaa ja 6 teemaa. Don Rosan kovakantisia on 7 muita kovakantisia 5 ja sen lisäksi muuta pikku sälää Aku Ankan aikakoneita yms. Jos joku sanoo että on vähän niin oon keränny kaikki ite enkä perinyt yhtään isän, äidin, siskon tai veljen kokoelmista. Kaikki on siis itse ostettuja tai synttäri tai joulu tai nimipäivälahjoja.

Vierailija

Aku Ankka hullu134 kirjoitti:mulla on jotain 4509 lehteä vanhimmat 1800 luvulta

1800luvulta???????

no en tiiä monta enkä ala laskeen

Vierailija

(taskukirjoja on 130kpl ja roope-setiä 224kpl...) + muuta aku ankat, on niitä aika paljon, sillä aku ankka lehtiä ja ekstroja löytyy vaikka kuinka ja on aikakoneita, jumboja, muutama satasivunen ja paljon muita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat