Tampereella divareita?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen vasta muuttanut tänne Tampereelle niin voisiko joku täällä Ankkaa kauemmin kerännyt kertoa jonkun hyvän divarin/antikvariaatin mistä lötyy paljon akkareita.

Kommentit (9)

Vierailija

buke44 kirjoitti:

partajussi5 kirjoitti:Kyllä minä kaksi antikvariaattia tiedän.

Jaa sellasia mistä saa akuja? Kerro!

Yhden nimi oli Lukulaari ja toista en muista.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Eikös Hämeenpuistossa ole joku. Taisi olla Hämeenpuiston ja Satakunnankadun risteyksestä. Ja sitten siellä Tampereen ja Pirkkalan rajalla on kanssa joku. Siellä siis missä City Market sun muut Bauhausit.

Vierailija

En ole (enään) paikkakuntalainen, mutta löysin googlettamalla Tampereella olevia divareita. Osassa noissa divareissa olen käynyt kun olemme perheen kanssa lähtenyt Tampereelle sukulaisa katsomaan, mutten ole koskaan muistanut niiden osoitetta.

-Hervannasta löytyy insinöörinkatu 23 (Hervannan liikekeskus 2.krs, Duo vanha osa)

-Antikvariaatti Makedonia löytyy paikasta Verkatehtaankatu 11

Muitakin kyllä löytyy mutta pitää kaivaa jostakin se vihko johon kirjoitin Tampereella olevia divareita.

Vierailija

Hitsi kun en osaa kertoa kartasta katsottuna missä Tampereen divareissa olen käynyt, mutta jos pääsisin paika päälle niin osaisin näyttää heti :D. Se keskustorin mäkkärin lähellä oleva divari on ainakin hyvä, kun sieltä löytyy paljon Roope-setiä:). Laukontorillakin löytyy yksi divari jossa olen myös käynyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat