Kirja uutisia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa voit suositella jotakin kirjaa/kirjasarjaa, joka on mielestäsi hyvä.Voit myös kertoa jonkun kirjasarjan jatko-osan ilmestymisestä.

Minulla on hyviä uutisia niille perillinen-triologian faneille, jotka eivät ole kuulleet, että Brisingr (sarjan kolmas osa) ilmestyy ensi viikon tiistaina (10.3.2009).

Mielestäni hyviä kirjasarjoja ovat Perillinen-triologia, Septimus Heap-sarja, Percy Jacson-sarja (Salamavaras...), Harry Potter-sarja ja Ingo-sarja.

Kommentit (9)

Vierailija

En tiedä koska seuraava Animorphs-sarjan kirja ilmestyy, mutta sarja päättyy 54. kirjaan.

Soturioppilas-kirja on myös hyvä.

Vierailija

No, Harry Potterit kannattaa ehdottomasti lukea. Itse tykkään myös Septimus Heap- Ingo- ja Artemis Fowl -kirjasarjoista. Suosittelen myös Percy Jackson -sarjasta Salamavarasta, ja aion lukea seuraavan kirjan eli Hirviöidenmeren.

Vierailija

10-K kirjoitti:Lähetin vahingossa topicin ennen kuin se oli valmis, joten jatkan litaniaa nyt. Percy Jacson-sarja (Salamavaras...), Harry Potter-sarja ja Ingo-sarja.

Minäkin pidän Percy Jacson- sarjasta ja Harry Potter- sarjasta. Pidän myös Siskoni on noita- sarjoista (tv- ja kirjasarjoista) ja Taika varas- sarjasta.

Vierailija

Siskoni on noita-sarja on hyvä,mut niin on myös Pirates of Caribbean.Mut lumottu-kirja on kans tosi hyvä.Paras sarja on tietysti Roope Ankan elämä ja teot:)

Vierailija

Minäkin olen lukenut Septimus Heap -sarjaa, ja olen lukenut myös tuon Percy Jackson: Salamavaras -kirjan. Sen seuraava osa, Hirviöidenmeri, on muuten tietääkseni ilmestynyt, muttei ole vielä kirjastossa. Artemis Fowl on muuten myös hyvä sarja, kannattaa lukea.

Ei sattuisi kukaan sattumalta tietämään, milloin seuraava Animorphs -sarjan kirja tulee? Olen lukenut kaikki tähän mennessä ilmestyneet 20 osaa + 2 Megamorphsia.

Vierailija

mary-lou kirjoitti:Siskoni on noita-sarja on hyvä,mut niin on myös Pirates of Caribbean.Mut lumottu-kirja on kans tosi hyvä.Paras sarja on tietysti Roope Ankan elämä ja teot:)

Joo, minäkin pidän Pirates of the Caribean sarjasta, äsken ei tullu vaan mieleen...

akulinna777
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Täten nostan tämän topicin joka ei mielestäni kyllä ole yhtään hyödytön... Joten miksi antaa sen lojua topicmeren pohjassa. Siis 8 parasta kirjaa mitä olen lukenut tai tulen lukemaan:

1. Soturikissat 7

2. Soturikissat 6

3. Soturikissat 5

4. Warriors: Bluestar's Prophechy

5. Soturikissat 4

6. Soturikissat 3

7. Soturikissat 1

8. Soturikissat 2

Ja parhaan kirjasarjan taidatte jo arvata sillä Warriors on Soturikissat englanniksi... :D:):d:(:s;):@:o:-):0:I:l:1:$:'( = | -)(h)(6):]:[:Z8-):^)

Vierailija

Lainaus:
Re: RE:Kirja uutisia

akulinna777 - 09.03.12 08:21 (ID 891635)

Täten nostan tämän topicin joka ei mielestäni kyllä ole yhtään hyödytön... Joten miksi antaa sen lojua topicmeren pohjassa. Siis 8 parasta kirjaa mitä olen lukenut tai tulen lukemaan:

1. Soturikissat 7

2. Soturikissat 6

3. Soturikissat 5

4. Warriors: Bluestar's Prophechy

5. Soturikissat 4

6. Soturikissat 3

7. Soturikissat 1

8. Soturikissat 2

Ja parhaan kirjasarjan taidatte jo arvata sillä Warriors on Soturikissat englanniksi... :DDDD

Omasta mielstäni soturikissat ovat yksiä parhaista kirjasarjoista!!! Läpyt sille

Muita hyviä ovat myös :

Percy Jacksonit

Septimus Heapit

Myyttihovit

Harry Potterit

Anomorphsit

Goosebumbsit

Keplo Leutokalmat

Muinainen pimeys-sarja

-F.Andersen, ankkafani jo vuodesta 1934

Lainaus:
RE:Kirja uutisia

*Kultu* - 02.03.09 07:37 (ID 283696)

No, Harry Potterit kannattaa ehdottomasti lukea. Itse tykkään myös Septimus Heap- Ingo- ja Artemis Fowl -kirjasarjoista. Suosittelen myös Percy Jackson -sarjasta Salamavarasta, ja aion lukea seuraavan kirjan eli Hirviöidenmeren.

Itse olen lukenut kaikki Septimus Heapit ja Prcy Jacksonit! Kannattaa lukea!

-F.Andersen, ankkafani jo vuodesta 1934

//Tuplapostaus yhdistetty.

~Hidis

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat