Mikä teistä on parasta Aku Ankoissa? Entä kuka/ketkä ovat teidän mielestänne parhaat hahmot?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä Aku Ankoissa on tosi mukavaa, ku ne saa aina hymyilemään ja hyvälle tuulelle. Lepparihahmoja mulla on varmaan ittelläni sata, mut tykkään eniten Tupusta, Hupusta, Lupusta, Akusta ja Roopesta.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Parasta on toki hahmot ja tarinat, hyvä juonenkulku käsittää myös naurunaiheita.Vaihtelevat piirtäjät ja muut, hahmoista TOP 3 on Aku, Roope ja Ankanpojat..Aku myös taikkisena sekä Pikku-Akuna.

Muut hahmotkin ovat kukin omalla tavallaan ihan hyviä, paitsi Veli Kani, Ossian Ötökkä.

Vierailija

adz kirjoitti:Parasta on toki hahmot ja tarinat, hyvä juonenkulku käsittää myös naurunaiheita.Vaihtelevat piirtäjät ja muut, hahmoista TOP 3 on Aku, Roope ja Ankanpojat..Aku myös taikkisena sekä Pikku-Akuna.<br />

Muut hahmotkin ovat kukin omalla tavallaan ihan hyviä, paitsi Veli Kani, Ossian Ötökkä.

Lainasin koska ajattelen aivan samaa

Vierailija

Parhainta akkareissa on se että jotkut piirtäjät käsikirjoittavat/piirtävät hyvin elävästi(esim.Rosa,Barks)

Top 3. hahmoista on:

1.Roope ja Touho jakavat sijan

2.Aku/Taikaviitta

3.Ankanpojat

Vierailija

parasta akkareissa on se, että ne saavat nauramaan ja välillä vähän jännittymään, mutta vain vähän.

top 3:

1. pikku-aku

2. aku

3. tupu, hupu tai lupu!

Vierailija

Mun mielestä parasta on kun niille sattuu ja tapahtuu kaikkee kivaa.

Kaikki on ihan kivoja, mut parhaita on Aku ja Iines.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Pidän Aku Ankasta, koska siinä on aina niin hauskoja tarinoita, ja erilaisia piirtäjiä.

Minun mielestäni Top3 hahmo-listani on:

1. Aku

2. Roope

3. Ankanpojat.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Pidän aku ankasta sen takia, että siinä on aina jotain uutta hauskaa.

Hauskuus on niinkuin Nikotiini joka aiheuttaa riippuvuuden asiaan.

Myös tarinoiden piirtäjien tyyli on aina jokseenkin puoleensavetävää.

Parhaat hahmot mielestäni ovat, Aku (eli taikis. hahha), Roope, ja pojat.

Myös Pulusen Taneli mahtuu joukkoon mukaan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat