Galleriaan liittyen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Montako piirrustusta olet lähettänyt galleriaan?

Kommentit (14)

Vierailija

Olen lähettänyt jonkun 16-20 kuvaa, tarkkaa lukemaa en muista.

"Galleriaan on näillä näkymin luvassa oma hakutoiminto kesällä, minkä myötä omien julkaistujen kuvien etsiminen helpottuu."

Hyvä! Olenkin yrittänyt etsiä vanhoja töitäni, huonolla tuloksella... ;)

Vierailija

Kuusi kai joista about neljä julkastu, omasta mielestäni paras jäi julki- tulematta, se oli mun eka piirros.En ole aikoihin lähettäny Galleriaan mitään,,pitäis kai terotella kyniä, mutta on niin paljon lukemista.

Vierailija

Kiitos Virvalle eli toimituksen apinalle, silmät revähti kun apina iski näkökenttään. Tuon ku sais profiiliin.. :D

Asia tuli harvinaisen selväksi, nyt voinkin aatella että ruuhka söi työni.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minä olen lähettänyt yhteensä 6, ja kaikki ovat päässeet perille. Yksi vain on semmoisena "vaihtajana" eli se on aina joskus siellä näyteillä, ja joskus ei. Tällä hetkellä se ei ole näyteillä.

Vierailija

No muutaman olen lähettäny. Ne "Heta95" nimimerkin tekemät piirrokset suosikkihahmot-galleriassa ovat minun tekemiäni.^^

Vierailija

Ylläpidon pieni tarkennus Galleria-asiaan:

kaikki julkaisukelpoiset lähetetyt kuvat pyritään julkaisemaan, joten jos jonkun kuvan julkaisematta jättäminen on jäänyt harmittamaan, kannattaa lähettää se parin viikon kuluttua uudestaan. (Julkaisuviive on ajoittain 1-2 viikkoa, joten kannattaa tosiaankin odottaa hetki ennen uudelleenlähetystä!) Viime kevään tienoilla lähetetyistä kuvista kaikkia ei saatu näkyviin kuvien ruuhkautumisen vuoksi, joten syynä julkaisemattomuuuteen on todennäköisesti silloinen ruuhka eikä kuvan "hylkääminen".

Nimimerkki Vauhtivaakku577 on lähettänyt Galleriaan 36 mainiota piirustusta, jotka on kaikki julkaistu. Profiilissa näkyy aina vain viisi viimeisimmäksi julkaistua työtä, joten sen perusteella ei voi itse arvioida onko omat työt julkaistu. Galleriaan on näillä näkymin luvassa oma hakutoiminto kesällä, minkä myötä omien julkaistujen kuvien etsiminen helpottuu.

terv Virva

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat