Julistekisan voittaja...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Näin paljastui Akkarin kansikuva-kisan voittaja, oletko tyytyväinen voittajakanteen/kansiin!? Hieno asia oli että useamman makuun saatiin juliste.

Sivut

Kommentit (35)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:djlordi:Vai taas vei Rosa voiton, tylsää jo...Liikaa Rosa-faneja.<br />

<br />

Niinpä niin, kyllä se oli paras kuitenkin, mutta myös Korhosen pronssi oli iloinen yllätys, kansi oli hyvä.<br />

Tulihan hienolle hopealle uljas Taikaviitta, joten...

Oma viestini ei ollut valitus, mutta tuntuu, että Rosa voittaa aina kaikki äänestykset. Barks ehkä voi vain pärjätä. Tarkoitan tässä myös kovakantisia, joissa on saanut äänestää tarinoita niihin.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Jahas. Minä äänestin Jukka Murtosaaren kansikuvaa, Aku Ankan numero 29/08.

Itselläni ei ole vielä tuota uusinta Aku Ankkaa, jossa tulokset ilmeisesti ovat? Rosan voitto ei kuitenkaan ole yllätys, eikä sen puoleen Cavazzanon kakkossijakaan. Kyllä ne kannet voittonsa ansaitsivat.

Korhonen siis oli kolmanneksi suosituin? Missä numerossa oli Korhosen kansikuva, en muista, enkä jaksa lähteä etsimään lehdistä. Pitänee odotella, että saan käsiini Aku Ankan...

Rosa on voittanut jo useana vuonna peräkkäin. Ja veikkaanpa, että voittaa tänäkin vuonna, jos hänen kansikuvansa johonkin Akkariin tulee.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aika monet näyttävät olevan sitä mieltä, ettei Rosan kansi ollut oma suosikki. Tutkin eilen vähän vanhempia Akkareita, ja joka kerta Rosa on vienyt kansikuvaäänestyksen voiton. Ensimmäisen kerran parasta kantta sai äänestää 2006 (2005 vuoden kansista). Eli 4 voiton putki.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Eihän se Rosan voitto ole millään yllätys. Tämä vain edelleen vahvistaa sitä, että Rosaa todellakin pidetään ehkä jopa kaikkien aikojen parhaimpana piirtäjänä. Ja tottahan se on; ei kellään ankka- tahi muullakaan piirtäjällä ole samaan aikaan niin hienoa, tarkaa ja silti viihdyttävää jälkeä. Rosa yksinkertaisesti on paras, ainakin jos piirtämisessä mitataan (käsikirjoituksen kanssa jaettu ykkössija Barksin kanssa).

Niille, jotka valittavat, että aina vaan sitä Rosaa, niin sehän on vähän voi voi, sillä enemmistö asian päättää ja enemmistö nyt sattuu pitämään Rosaa parhaana. Se on sitä demokratiaa, piti tai ei. Mutta tuon syyn takiahan juliste on kaksipuoleinen, jolloin on myös toinen vaihtoehto.

Joka tapauksessa itse voitto meni taas oikeaan osoitteeseen. Tykkäsi kuka tai ei, Rosa vie.

Vierailija

En ole tyytyväinen. Taas Rosan kansi. Miksei joku muu voinut voittaa? Toivottavasti tänä vuonna ei tule Rosan kansia.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Oma suosikkini ei sitten voittanutkaan.

Äänestin nimittäin Korhosen "Minuhe Egyptiläinen" kantta.

Olen kuitenkin varsin tyytyväinen voittajakanteen.

Juliste on nyt sinitarralla kiinni minun huoneeni seinässä. Rosan olympiajulisteen, Rosan klondyke-julisteen, ja akun ilmeet julisteen vieressä.

Ylhäällä on myös Akun 313 juliste. Toisessa seinäpuolessa taas on muitakin..

Kiitos toimitukselle taas hyvästä akkarista, ja hienosta julisteesta!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

"Hiidenkirnu" kirjoitti:

PS.Korhosen kolmos sija oli minulle hämmästyttävä yllätys.

Niin mullekin ja mun veljelle. Itse ei voisi vähempää kiinnostaa Sinuhe egyptiläinen, mutta varmaankin monet vähän vanhemmat ihmiset äänestivät sitä kantta. Luulisin niin.

Vierailija

Sen verran Sinuhe(Minuhe)-kannesta, että muistaakseni se teki piikin Akkarimyyntiin.Uskon että aihe oli just sillo kuin kuuma veitsi uppois voihin.

Itse olen erittäin tyytyväinen voittajakanteen, ja tuplaten kun Taikkis toisella puolella.

Vierailija

Touhula kirjoitti:

wierii kirjoitti:mahdollisia Barks-kansia sitten tänä vuonna vain kannattamaan. ;)

Vuoden avausnumeron kansi taisi olla Barksin tekemä, kun lehdessä oli tarina "Kulmikkaat munat". Sekin kansi olisi ihan hieno julisteena. Mutta saapa nähdä, jos tulee Rosan kansi, niin siitä tulee myös juliste. Mutta eihän koskaan tiedä.

Itse ainakin tiedän mitä kantta äänestän jo seuraavana vuonna, juuri tuota Barksin Kulmikkaat munat-kantta, joka olisi oiva julisteena!

Tämän vuoden julisteesta laitoin seinälleni Cavazzanon Taikaviittapuolen, mutta voi olla, että käännän sen joskus jossain vaiheessa.

Vierailija

Kyllähän se Rosan kansi ihan hieno oli, mutta äänestin taikaviittakantta. Äänestin sitä siksi koska minuakin on ruvennut tympimään jokavuotinen Rosan voitto. Eihän Rosa enään edes piirrä..... Mutta tuo olikin minun mielipiteeni joten turha valittaa.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Touhula kirjoitti:Korhonen siis oli kolmanneksi suosituin? Missä numerossa oli Korhosen kansikuva, en muista, enkä jaksa lähteä etsimään lehdistä. Pitänee odotella, että saan käsiini Aku Ankan...

...ja kun sain sen käsiini, niin sain selville, että Korhosen kansikuva oli se Sinuhe Egyptiläinen, viikolta 38.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat