(93e2dd40-9deb-46bf-847e-49e722eb049f) - 93e2dd40-9deb-46bf-847e-49e722eb049f

Vierailija

This thread contains comments for topic "93e2dd40-9deb-46bf-847e-49e722eb049f" (id=93e2dd40-9deb-46bf-847e-49e722eb049f) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vihdoinkin tosiaan uusi blogi, kauan saikin odottaa, mielestäni parempi noista klassikkotarinoista on Vaarallinen lelu. En lukenut tällä kertaa Karamellikammoa, koska se on sen verran tuttu.

Vierailija

Jooh, "Yllättäen" taas Don Rosan kansi voitti... Mut onneksi se Taikaviitta kansi oli sentään kakkonen, mun mielest se oli hieno. :) Uusin akkari oli ihan jees. Vicarin johtosarja oli kuitenkin reilusti paras.

Vierailija

Hieno juliste,mutta minulta irtosivat niitit kun otin sen irti. Ja minusta karamellikammo oli vähän parempi kuin Vaarallinen lelu,hyvä sarja sekin oli

Vierailija

Johan sitä blogikirjoitusta odoteltiin! Blogitauostakin voi ilmoittaa..mutta uutta tuulta purjeisiin, sanotaan! Barks-sarjat ovat riemastuttavia toivesarjoja, ja en voi laittaa paremmuusjärjestykseen, molemmissa oli omat huippunsa,(ja naurunsa) ja siksi annan Hypnoosipyssylle ja Karamellikammolle 10+++.

Vierailija

Aika mukavaa kun saa pitkästä aikaa taas kommentoida tänne.Olen odottanut tätä uutta blogia jo todella innokaasti. Olen erittäin iloinen että Don Rosan kansi voitti.Akkarikin oli loistava,sillä on mukava lukea Carl Barksin tarinoita. Vicarinkin tarina oli hyvä.

Vierailija

Tervetuloa takaisin! Karamellikammo oli minusta ehkä parempi, kuin Vaarallinen lelu. Kyllä Vaarallinen lelukin oli todella hyvä, mutta jostain syystä pidin kuitenkin enemmän Karamellikammosta.

Vierailija

Kiva kun tuossa kansikuvakilpailussa se Rosan kuva voitti. :-) Toivoinkin sitä vähän... mutta mielestäni siis parempi klassikko olisi se Karamellikammo, joka siis oli tämän viikon lehdessä.

Vierailija

Tulihan tähänkin blogiin vähän eloa pitkästä aikaa. Uusin Akkari ei ollut niin parhaasta päästä kun odotin, mutta luin sen siitä huolimatta.

Vierailija

Tervetuloa vain takaisin Aki! (Minun puolestani)Joo, en ole vielä lukenut tämän päiväistä Akkaria, koska säästän sen iltalukemiseksi. Heh heh!:) Julisteen olen jo irroittanut ja se oli kyllä hieno! Jaa'a... Aika vaikea päättää kumpi on parempi klassikko: "Vaarallinen lelu" vai "Karamellikammo". Olen kyllä lukenut "Karamellikammo":n jo ennestään, joten ehkä Se on hiukan parempi.

Vierailija

Komea akkari oli, ja vaarallinen ase ja karamellikammo ovat kumpainenkin hyviä, mutta kyllä karamellikammo vie voiton.

Vierailija

Mukava että toimituksen blogit taas palasivat! Olen samaa mieltä siitä että uusin Aku Ankka on tähän astisista yksi vuoden parhaimmista ja komeimmista. On hieno juttu, että viikon lehdessä on taas Barks-klassikko. Molemmat tarinat, nimittäin Vaarallinen lelu ja Karamellikammo ovat huippu tarinoita, mutta kyllä Karamellikammo on parempi.

Vierailija

Oltiinhan jo tätä blogia odotettu! Kiva! Uusin akkari on varmaan ihan hyvä. Sanon varmaan koska en ole sitä ehtinyt lukea. Tämä juliste oli ihan hyvä, taikaviitan pistän seinään komeileen. P.S Toimitus, voisitteko sanoa koska kansikuvakilpailun voittajat ratkeavat? Tarkoitan tätä piirrustuskilpailua.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat