kukaan muu saanu yli puolen vuoden porttikieltoo?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

:D:D:D mä sain selasseen ja haluun tietää onks ketää muu saanu sellast määrää:D:D:D:D:D:

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Ei päivänkään porttikieltoa. Ihmettelen kyllä jos vain tuleekin, kun en ainakaan ole hankkimassa, ainakaan tietoisesti porttikieltoa.

Vierailija

En ole koskaan saanut porttikieltoa. Ihmettelenkin missä jotkut tyypit ovat olleet kun eivät täällä. Tuossa selitys.

Vierailija

Ai olinko minä osallisena? En muista, mutta kyllä tää mun norsun muisti asiaa auttaakin kovasti : ) Ai nii jooo, sillo joskus heinäkuus (?) Ku kummaltaki palo käämit, ku juttelin Samin kans Eppu Normaalist. Heh. Se oli aikamoista väärinkäsitystä koko homma. Ainakin minun mielestäni. Ja anteeksi jos sait takiani porttikiellon. Asia tais mennä vähän yli, mutta et sinä mielestäni tehnyt siinä mitään pahaa. Ja se nyt oli pikkusen liikaa toimitukselta, et siitä pienestä väärin käsityksestä tuli 4KK PORTTIKIELTOO o_o :@ Ei hjuva, ei hjuva. Mutta, ollaan edelleen kamuja, ja unohetaan koko juttu, ku sehän vain oli pieni värinkäsitys, josta tuli liian iso rangaistus sinulle :) Elikkäs vielä kerran sori siitä kömmähyksestä.....;) (Sori kirjotusvirheet, on pieni kiire)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat