onko kellään aku ankan ekaa taskaria?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oon miettiny onko ekaa taskaria kellää?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Eipä vielä löydy, mutta katotaan sitten lähi aikoina jos sellainen tulee eteen jossain vaiheessa kun rahaa kertyy tarpeeksi divari reissulle.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Montakohan tällaisiakin keskusteluja on? Nojaa, minulla on ensimmäinen taskari nelospainoksena. Voin sanoa vain, että huonoin taskari ikinä!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ei vielä (Huom! Vielä) löydy, vaikka naapurista kylläkin. Vaikka itse taskari olisi huono, niin se on arvoltaan hyvin suuri. Onhan se keräilyharvinaisuus.;D

Vierailija

Kröhöm! En halua loukata tai olla ilkeä mutta inhoan sellaisia viestejä joissa lukee vieläpä tikkukirjaimin tämä ikävystyttävä sana: "lukkoon." Sellaiset viestit tuskin vaikuttavat yhtään mitään!! Uskon että Moderaattorit hoitavat lukotus asiat.

Itseltäni löytyy tämä ensimmäinen taskukirja. Uskoisin myös että se on ensimmäinen painos sillä se on äitini vanha...

Vierailija

Ei, minulla ei ole taskaria numero 1, koska harvemmin ostan vanhoja taskareita. Pitäisi kyllä vähän panostaa vanhoihin taskareihin... :)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Minulla on kyllä ensimmäinen taskukirja, mutta se on tietääkseni 2. tai 3. painos koska siinä ei lue painosta, vain julkaisu vuoden joka on... muistaakseni siinä 1989, mutta en ole nyt aivan varma tästä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat