harmittaako kun...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

harmittaako kun ostat joitakin sekalaisia lehtiä ja siinä on joku jatkotarina ja sitten et tiedä mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu minua ainakin.

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla on yx Akkari missä on Don Rosan tarina ja mulla ei ole sitä toista osaá joten harmittaa aivan hirvittävästi!! :( Miksei niitä jatko-osia voisi laittaa yhteen lehteen niinkuin kultainen kypärä? Kysympä vaan!!! ;)

Vierailija

Joo,Olis kivempaa jos sekalaisissa (mitä ostaa) olis laitettu narulla yhteen jatkosarjat,mutta ei sillee varmaa kukaa tajuu akkareitten myyjä keksi tehä.Ja jos alkaa tilata akkarii ku jatkiksessa on vika osa,mutta onneks sivun reunassa on se laatikko joka kertoo mitä on edellisessä sarjassa tapahtunu

Vierailija

Kyllähän tuo harmittaa. Juuri siitä syystä pyrinkin välttämään sellaisia lehtiä. Ja kun sitä seuraavaa osaa ei meinaa mistään löytää...

Vierailija

jep tuttu juttu mullakin on noita aku ankkoja abaut yli kuuden vuoden ajalta ja siinä kun lukee niitä ja tänäänkin luin tossa lehestä15.11.2006 N:o46 jatkotarinan nimeltä Taikaviita:Ääni ja Vimma ja nyt löydä sen jatkoo.. :( :( :( :( nyyh...

Vierailija

Kyllähän se vähä harmittaa jos ostaa jonkuu todella vanhan lehden eikä löydä seuraavaa numeroo mis olis jatkosarjan loppu niin kyl se vähä harmittaa ja ärsyttää.

Vierailija

No minä en kyllä sekalaisia lehtiä osta, mutta jos lukee jotain lehtiä, niin siellä on aina joku jatkosarja, ja sitten sitä lehteä, missä on se toinen osa, ei meinaa mistään löytää.

Sami-96

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat