Harry Potter Fan Club

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä pidätte Pottereista? Ne on parhaita. Kertokaa kommentit kirjoista/elokuvista. Minulla on sanottavaa: Liekehtivässä pikarissa elokuvana ei ole Winkyä tai Ludovic "Ludo" Bagmania! Eikä Feeniksin killassa ole Mundungus Fletcheriä!

Laturi Tapio

Kommentit (8)

Vierailija

Ihan hypersuperparhaita ne Potterit kyllä on! Oon lukenu kaikki ja nähny kaikki patsi Liekehtivän pikarin. Ootteko muutes käyny tuolla Potterin fanisivuilla? Sinne pääsee muutes sillain että meette Wikipediaan ja laitatte hakusanaks Harry Potter. Sitten ku se on ladannu kaiken niin meette alas päin niin kauan kunnes tulee linkki Harry Potter-fanit ja... tadaa! Ootte Potterin fanisivuilla! Siellä on esimerkiks semmonen "puuhaa" missä on kaikenlaisii tehtäviä ja visoja. Esim. Mihin tupaan kuulut?

Vierailija

olen lukenut kaikki potterit ja ne on hyviä, muistakaapas kuitenkin että nämä ovat aku ankan sivut, juuri tälläiset keskustelut täyttävät kaikki palstat, on olemassa myös harry potter-fanisivuja jonne voitte kirjoitella harry potter-aiheiset jutut

Vierailija

Ihmettelen minäkin miksi joitakin hahmoja ei ole elokuvissa. Siis olen Harry Potter fani... Oletteko muuten lukeneet Siuntio Silosäikeen tarinoita? Minä olen. Kaupoissa on myytävänä. :)

Vierailija

Olen lukenut kaikki potterit monta kertaa ja olinkin nuorempana suuri fani, mutta enää en niistä jaksa niin paljoa innostua.

Vierailija

Mie oon nähny kaikki elokuvat, mutta lukenu vain yhen kirjan joka on liekehtivä pikari ja toinen kirja meneillään. Olen samaa mieltä Laturi Tapion kanssa että Winkyä, Ludo Bacmania ja Mundungus Fletcheriä ei ole elokuvissa. Ja olen käynyt(ja tulen käymään)Harry Potterin fanisivuilla. Se on paras. Ja siellä on myös sellainen juttu että joko talvellä 2009 tai keväällä 2010 ilmestyy Harry Potter-maailma ulkomaille. Siellä on kaikki Viistokujasta Tylypahkaan. Harry Potter on PARAS!

Vierailija

Harry Potter on paras! Oon luken kaikki kirjat kolmesti ja olen myös lukenu Huispaus kautta aikojen ja Siuntio Silosäkeen tarinat minulla on myös uusi Harry Potter and the deathly hallows part 1 peli ja se on sika hyvä kijoista paras on ehkä feeniksin kilta tai viisasten kivi ja olen myös katsonut kaikki elokuvat siitä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat