William Van Hornin kärpäsistä muutama kysymys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin. Mää haluaisin tietää onko se totta, että William Van Hornin työhuoneessa on kärpäsiä ja hän siksi tykkää piirtää kärpäsiä sarjakuviin. Aku Ankassa 44/2008 ekassa tarinassa on kärpäsiä. Kysyin asiaa Tapsa99 käyttäjältä, ja hän sanoi asian olevan näin. Sanokaa oma mielipiteenne.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

musta on aina hauska kattoo mistä seuraava pörriäinen löytyy!! ^___^ muuten en Williamin piirrostyylistä paljoa tykkääkkään.. :')

Vierailija

Mitä mieltä olette muuten Noel Van Hornin tyylistä(Williamin pojan siis)?

Tyyli on ihan kiva,mutta ilmeitä pitäisi hiukan hioa.

Esimerkiksi siinä hypnosauvatarinassa.Noelin piirtämiä tarinoita ei juuri näy :(

Vierailija

juppe kirjoitti:Enpä tiedä..... Mutta ne ovat ärsyttäviä!

Noh, mielipiteensä on kullakin, itseäni eivät kyseiset pörrääjät haittaa ollenkaan taustoilla. Ja kyllä tämä kärpäsiä työhuoneessa-hommeli on totta.

Vierailija

Tein semmoisen löydön Akupediasta, joka oli artikkeli William Van Hornista. Sielläkin kerrottiin tämä kärpäsiä työhuoneessa - hommeli.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Koko juttu on totta ainakin itse mestarin mukaan. Minua ne kärpäset kyllä häiritsevät...

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

ilmeisesti on turhaa ilmoittaa suosikkipiirtäjäni kärpäsien syytä,koska se on täällä jo.

Ja syy on oikea.

Ne kärpäset ovat ihan kivan näköisiä,vaikkeivät ne istukaan Ankka-sarjakuvaan

Vierailija

www.radioaktiivinen.fi kirjoitti:Niin. Mää haluaisin tietää onko se totta, että William Van Hornin työhuoneessa on kärpäsiä ja hän siksi tykkää piirtää kärpäsiä sarjakuviin. Aku Ankassa 44/2008 ekassa tarinassa on kärpäsiä. Kysyin asiaa Tapsa99 käyttäjältä, ja hän sanoi asian olevan näin. Sanokaa oma mielipiteenne.

Jaa, olen aina ihmetellyt tätä asiaa. Kärpäset ovat ilmeisesti erottamaton osa William Van Hornin piirrostyyliä. Minnie98

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat