Pitäisikö teidän mielestä Milla Magiaa olla enemmän Aku Ankoissa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis, pitäisikö Milla Magiaa olla enemmän? Olen itse sitä mieltä, että ehdottomasti pitäisi. Sitä kun on aina niin harvoin.

Anteeksi, jos tällainen keskustelu on jo ollut. Kun en nyt jaksa laavata kaikkia keskusteluja, ja tarkastaa, että onko tällainen jo ollut.

Kommentit (12)

Vierailija

juppe kirjoitti:Tiatopommille tämä Milla pois ja taikaviita kehiin.Olen sitä mieltä.

minusta molemmat olisivat älyn tervetulleita!!! vaikkapa millan ja taikaviitan yhteenotto ja paljon lisää kummankin sarjiksia!! kelpaa!!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, Milla Magia ei kuulu lempihahmoihini, vaikka onkin ehdottomasti paras ankkauniversumin noita tai velho.

Riippuu aivan tekijästä, että haluaisinko lisää Millaa Aku Ankkaan. Barksin Milla-sarjat ovat todella hyviä, mutta olen lukenut niistä jokaisen. Niitä en haluaisi siis julkaistavaksi. Barksilta on monta hyvää Milla-sarjaa. Eniten kuitenkin taidan pitää ensiensiesiintymisestä Midaan Kosketuksesta. Siinä on todella hyvä juoni, ja Barks on saanut jo siihen tarinaan Millasta aika vetoavan Ankkahahmon. Käsikirjoitus tuossa sarjassa onkin mahtava ja sehän on pääasia.

Toinen Barksin Milla-sarja, josta tykkään, on ehdottomasti Milla Magian monet kasvot. Tuo klassinen jännityssarja on todella mahtavaa luettavaa. Hyvä idea Barksilta, ja kun piirroksetkin ovat sitä taattua laatua, niin lukuelämystä riittää.

Jotkut Rosan, Andrea Ferrariksen ja Rodriquesin piirtämät sarjat ovat myös hyviä. Parhaita Milla-sarjojen käsikirjoittajia ovat mielestäni Carl Barks ja Pat ja Carol McGreal, jotka ovat kyllä vain kaksi Milla-sarjaa käsikirjoittaneet.

Mutta siis, en haluaisi lisää Millaa, ellei tekijät ole sen laatuisia.

Vierailija

No voishan sitä ollakkin, minä ainakin pidän Milla-tarinoista. Milla-taroinoissa on aina hyvä juoni, ja ne ei ole kaikki samanlaisia. Ja niissä on jokainen entistää ihmeellisimpiä loitsuja siihen, millä Milla saisi Roopen ensilantin. Toivon niitä lisää.

Sami-96

Vierailija

Kyllä tälläinen taitaa jo olla

Mutta joo,Millaa pitäisi olla enemmän. Taskareissa on usein Millaa, akkareissa ei

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat