Batman: Yön ritari-elokuvan jatko-osa vuonna 2011

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Etsin äskeittäin tietoa seuraavasta Batman-elokuvasta ja luin, että sen pitäisi ilmestyä vuonna 2011. Asian oli vahvistanut kahden aikaisempien Batman-elokuvien vastaava tuottaja. Kertokaa omia odotuksianne seuraavasta Batman-elokuvasta esim. kuka tai ketkä olisivat vihollisina tai pitäisikö Robinin astua kuvioihin.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Olen kuullut, että Kaksinaama olisi seuraavassa elokuvassa Batmanin vihollisena, sillä Aaron Eckhart oli muistaakseni tehnyt kahden Batman-elokuvan sopimuksen, mutta en ole varma.

Vierailija

Olisiko kellään mitään odotuksia elokuvasta? Robin voisi omasta mielestäni tulla mukaan elokuvasarjaan vihdoin ja viimein.

Vierailija

Tota yön ritaria en ole edes katsonut, taitaa olla pääpahis Jokeri, eikös vain? No kuitenkin, en ole paljon Batman elokuvia katsellut ja pääpahiksesta en sen takia tiedä. Ainoa jonka olen katsonut on Batman Begins. Olisihan se Robin ihan kiva uudistus. Pitäisi se Yön Ritarikin katsoa......

Vierailija

Tri. Vanukas kirjoitti:Siinä 2011 leffassa,Johny Depp on Arvuuttaja (varma tieto)

No hii, sitten se on nähtävä! Johnny Depp

Vierailija

Itse tykkään Batman-elokuvista ja olen nähnyt kaikki näytelly Batman leffat. Yön Ritari on niistä paras. Odotan innolla jatko-osaa.

Vierailija

No empä oikeen tiiä koska Heth Ledger kuoli, niin varmaan AIKA monen tytön kiinnostus siihen leffaan meni samalla. Sitäpaitsi kuka muu sitten jokeria näyttelis?:(

Vierailija

Edellisessä oli tyhmää kun kaksinaama oli niin vähän aikaa loppupuolella ja sitten lepakkoluola oli ns."modermimpi" kuin ennen, muuten hyvä. Odotan jatko-osaa.

Vierailija

Juu vois robin tulla sinne mukaan olis vaikka sen serkku joka ois käymässä sen luona ja sit onkin yht äkkii siel lepakkoluolas

Vierailija

Oho,kiitos tiedosta Mikkis.Olen Batman elokuvien fani ja olen katsonut kaikki Batman elokuvat mukaan lukien Dark Knightin eli Yön ritarin ja se oli mahtava.Heath Ledger oli Jokerin osassa mahtava.Odotan innolla jatko-osaa:P

Vierailija

No, voisihan se Robin tullakkin tähän kolmanteen...

Riippuu siitä mihin tarinaan se sopisi parhaiten, sillä sen pitäisi olla mahdollisimman uskollinen sarjakuville. Katsokaa vaikka yhtäläisyydet TDK:n ja Batman: The Killing Joke välillä...

@Roope The MacAnkka98 - Ei ne nyt noin voi muuttaa toimivaa tarinaa, käy katsomassa kuka se Ihmepoika Robin on, ei ole Brucen serkku...

@Tri. Vanukas - Ei ole varmaa, se oli huhu, johon Depp oli kommentoinut tyyliin niinkö että ei hän ole tiennyt ja että voisihan se olla ihan hyvä rooli johon voisi suostua.

Olisi se kiva nähdä Arvuuttaja, yksi jäljellä olevista Batmanin vihollisista josta olisi edes ainesta kunnon juoneen.

Ja Depp voisi olla hyvä Arvuuttaja. Pingviini olisi toinen varteen otettava, vaikka Philip Seymore Hoffman tämän roolissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat