Sana kilpailu.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Säännöt:Eka eli minä laitan jonkun kirjaimen esim A ja toinen keksii mahdollisimman monta sanaa siitä kirjaimesta jonka minä olen laittanut.

Esim.Minä laitan vaikka A ja toinen laittaa vaikka apina,aasi,aalto,aula,allas. Sanat saavat olla numeroitakin paitsi että ne pitää kirjoittaa. Tajusitteko jos ette niin kysukää pois vain.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

hampurilainen,hattu,helle,huuma,haamu,heila,huimaus,hukka,seiluri,Hessu,

hakku,Heikki,heinä,hiha,hihalyönti,huvila,hassu,herukka,harja,humppa,

hikka,herra,huurre,Harri,hirvi,hullujen huone,herja,hapero,hurja,hihna,

huussi,hullu,hiiri,helikopteri,hento,hiljaa,haikea,huikea,häkki,häkissä

hillo,halli ja huuhkaja

seuraava kirjain on:R

Vierailija

Muka, mikä, myyrä, maha, mitä, milloin, missä, maa, muu, millä, muuttuu, mieto, maapallo, mahtuu, mahdollinen, muuta, mellakoitsija, minun, me, mennä, muulla, muurahainen, mummo, mahtava, mieletön, mukava, massi,(lompsa) miljoona, miljardi, mokoma, meri, maksu, mega, mainoskatko, mutta, miten, mainio, mänty, männynkäpy, minuutti, muta, melu, mirri, muista, minne.

tuossa oli aika paljon mutta niitä on vielä muitakin.

seuraava kirjain on:g

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ötökkä, Öljy, Öölanti.

Nikkeli, Nakki, Nalle, Nukka, Nuuka, Nukke, Nappi, Nuppi, Norja, Neppari, Nahka, Nalli, Napa.

Suraava on Y

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

91800 kirjoitti:Yö, yökkö, yökätä, Yrjö, Seuraava kirjain on C-

C-duuri, clementiini, celsius, C-ohjelmointikieli, Camagüey, Cuatro ,Cilium, Coahuila, Cuando ,Cubango ,Command & Conquer ,chat, Celastrales, Caïssa ,Culhuacan, Carabidae ,Carabinae ,Cicindelinae, Cicindinae ,Caraboidea ,Celebes ,Calais'nsalmi, Calabria ,Cacatua ,Collat eli Aimarat, Cilice, Cocoon - nuoruudenlähde, Cam'ron, Club, Colo-Colo, Cacique, Campeón, Cladonia,

Cestas, Caatiba, Carrapicho, colajuoma, cello, caramel, Caater, coca cola, costa rica, camel, cuuba, canister, Cinclus

tiedän kyllä enemmänkin mutta nuo saa riittää...

Vierailija

176-617 rosvokopla kirjoitti:

91800 kirjoitti:Yö, yökkö, yökätä, Yrjö, Seuraava kirjain on C-

C-duuri, clementiini, celsius, C-ohjelmointikieli, Camagüey, Cuatro ,Cilium, Coahuila, Cuando ,Cubango ,Command &#38; Conquer ,chat, Celastrales, Caïssa ,Culhuacan, Carabidae ,Carabinae ,Cicindelinae, Cicindinae ,Caraboidea ,Celebes ,Calais'nsalmi, Calabria ,Cacatua ,Collat eli Aimarat, Cilice, Cocoon - nuoruudenlähde, Cam'ron, Club, Colo-Colo, Cacique, Campeón, Cladonia,<br />

Cestas, Caatiba, Carrapicho, colajuoma, cello, caramel, Caater, coca cola, costa rica, camel, cuuba, canister, Cinclus<br />

<br />

tiedän kyllä enemmänkin mutta nuo saa riittää...

Muutes seuraava kirjain on d

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat