The Sims 3

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En nyt halua vaikuttaa nörtiltä, mutta odottaako kukaan the sims 3:a?

Jos joku aikoo ostaa sen, niin säntäätkö heti kauppaan vai odotatko että hinnat laskevat? Haluaisin tietää, mille konsoleille the sims 3 julkaistaan... tietääkö kukaan?

Ja jos joku tietää mitä eroa kolmosella on kakkoseen, niin minäkin haluaisin tietää. ;D

Kommentit (5)

Vierailija

Minä en ainakaan odota, koska en kuitenkaan osta sitä. En TODELLAKAAN tiedä, mitä eroa on the sims kakkosella ja kolmosella... Meillä on se ihan alkuperäinen sims-peli ja se on niiin tylsä, että voivoi... Minulla on parempaakin tekemistä, kun pelata sims-pelejä. Vaikka kirjoitella Aku Ankan foorumille ja olla ulkona. :D:D:D:D

Vierailija

Minä en edes ole kuullut the sims3. Ja en oikeastaan pelaa simsejä.Olen täällä tai ulkona. Ja jos tykkäisin simsistä odottaisin että hinnat laskevat.Simseillä on tapana olla aikas kalliita!

Vierailija

Minä odotan aika innolla, mutta hintaa sillä tulee varmasti olemaan kun se ilmestyy 50-60€. Se ilmestyy 4.6 ellei taas myöhästy -.-. Minä varmaan aijon odottaa, että sen hinta laskee, koska lompakossa ei ole kuin senttejä. Kolmosessa pystyy liikkumaan naapurustossa vapaasti, toisin kuin kakkosessa piti ladata jos halusi mennä yhteistontille ja simin luominen on kolmosessa paljon monipuolisempaa, kun on erinlaisia luonteita ja vanha neljän vaihtoehtoinen hiusväri setti menee kokonaan pois ja tilalle voi itse säätää mimmoiset hiukset haluaa.

Vierailija

Anteeksi tuplapostuas, mutta edellinen viestini jäi aika epäselväksi. Siis kolmosessa esim, jos on kotona sim ja haluaa mennä, vaikka kauppaan niin voi vain kävellä kotoaan suoraan naapurustossa olevaan kauppaan, eli muutos on aika suuri siinä asiassa kakkoseen, kun kakkosessa pystyi menemään kauppaan ja joutui odottamaan kun kone latasi matkan ja oli kaupassa ja on tullut paljon erivaihtoehtoja simin luontiin ja uudet elämävaiheet: vauva,taapero,lapsi,teini, nuoriaikuinen,aikuinen ja vanhus. Sims2 tuli nuoriaikuinen vain jos meni yliopistoon nyt se tulee automaattisesti ja voi jos on naapurustossa ja näkee jonkun rakennuksen, joka on jokin työpaikka, siitä voi painaa, jos haluaa sinne töihin. Tässä oli vain muutama esimerkki, jos joku haluaa lisä tietoa kannattaa kirjoittaa googleen thesims3,ensimmäisestä aukeaa thesims3 sivu.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat