(f7058dd5-9a08-4100-aafe-fe2983340042) - f7058dd5-9a08-4100-aafe-fe2983340042

Vierailija

Tottakai vie aikaa paljon. Hyvä, että kuitenkin joskus nähdään minkälaisia kansikuvia sinne on tullut. Toivottavasti jo tämän vuoden puolella kuitenkin tulisi. Viimeinen lause on kyllä hauska :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Tälläinen asia tottakai vie aikansa. Itse en lähettänyt sinne kuvia, olisi kiva jos sellainen kilpailu tulisi uudelleen:)

Vierailija

Juu, siis ymmärrämme tietenkin sen, että kun ne Hollantiin piirrettäviksi lähetetään, meneehän siinä se oma aikansa. Ja adz, millä sait tuon tekstin alleviivattua? Sami-96

Vierailija

Odotan innolla kuvien julkistamista, jos omat ideat olisivat päässeet huippupiirtäjille. Tämä palkintotehtävä on kyllä yksi parhaimmista joita on ikinä ollut!

Vierailija

Juu ymmärränhän minäkin! Kun on 20 työtä ja Kari Korhosen pitää vielä tehdä idea uudestaan sekä vielä hollaantiin ja sieltä akkariin niin kyllähän siinä aikansa kestää! Toivottavasti kesälomalla selviäisi. Ja ettekö tarkoita tosissanne ettette pidä koskaan kansikuvakilpailua! Huh ehdin säikähtää mutta luulen että vitsailette vain :)

Vierailija

Kyllähän tuossa lopettamisessa on järkeä ja keksiä jotain uutta. Olen nähnyt monta kansikuvakilpailua akkareissa ja taskukirjoissa.

Vierailija

Olen samaa mieltä kisumisun kanssa siitä, että tuo vie kyllä aikansa. Minäkään en ehtinyt lähetellä mitään kuvia.

Vierailija

Itse lähetin kanssa kuvia sinne.Kokonaisen vihkosen!Odotan malttamattomana minkälaisia kansia sieltä putkahtaa!!!

Vierailija

This thread contains comments for topic "f7058dd5-9a08-4100-aafe-fe2983340042" (id=f7058dd5-9a08-4100-aafe-fe2983340042) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat