melkee sama ku ´´pidätkö lordista´´ mut kukaa ei enää vastannu sinne ni mä kysyn ´´tykkäätkö Guns ´N Rosesta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No joo...

En kuuntele kovin paljoa mutta ihan hyvä bändi

Kommentit (13)

Vierailija

MIKÄ ON GUNS ´N ROSES:N Paras biisi

en ite osaa sanoa PARADISE CITY, WELCOME TO THE JUNGLE, SWEET CHILD ´O MINE, YESTERDAYS, DON´T CRY, PATIENCE, BETTER, CHINESE DEMOCRACY, MR. BROWNSTONE TAI NIGHTRAIN

Vierailija

Kuuntelen just Nightarainia. GN'R on yks mun suosikki bändeistä. Mulla on yks albumi ostettua: UYI2. Parhaita kappaleita on Mr Brownstone, Nightrain, Sweet Child O' Mine, Paradise City, Patience, Estranged, You Could Be Mine.

Vierailija

Joo joo joo.. Slash on paras Gn'R kitaristi, ja niin ees päin. Gun N' roses rulaa, ja on Metallican kans parhaat pändit maailmas. Hitsi ku niiden piti hajota, nimittäin ois ollu siistii nähä ne alkuperäis kokoonpanolla. Paras biisi on mielestäni You cold be mine ja Patience. Ne ovat ehkä 2parasta, mutta tietty kaikki on aivan sika hyvii biisei...

Toinen asia, se on Guns N' roses eikä tollee miten sä kirjotata (Joo pilkunviilausta) Ja muutenkin. Ei tuplapostausta. Ei Capsia LIIKAA. Eikä myöskään ''Guns N' roses on hyvä'' ja sit alkaa sen jälkeen tuplapostaus.

Omistan kaikki levyt ja singlet (On tullu hamstrattua ^^) Mutta toivottavasti opit noista skösistä sanoista, enkä halunnut mitenkään kiusta, vaan opettaa........;)

Vierailija

Juuri noin :) Mutta kyllä KOKO bändillä oli aikamoisia huume/alkoholi ongelmia, mutta onneksi he nousivat niistä uuteen uskoon. Minun mielestäni vanha GNR oli parempi ku nykyne, mutta niin ne ajat muuttuvat. Tälläkin hetkellä päälläni on Ruusu pyssyjen paita.....;)

Vierailija

ENTINEN GUNS N´ ROSES OLI PAREMPI NE TEKI PAREMPII BIISEI NYKYSEN TEKEMIÄ MELKEE ENTISEN TASOSIA ON MUN TIEDOSSA VAA BETTER JA CHINESE DEMOCRACY

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

1) Lopeta se capsin liikakäyttö = älä kirjoita kaikkea isolla.

2) Otsikko on lyhyt ja ytimekäs, ei romaani.

3) Ei tuplapostausta = älä kirjoita useampaa viestiä peräkkäin.

4) Älä tee yksittäkisistä bändeistä topicceja = kaikki musaan liittyvä keskustelu Musiikki-topicciin. Mikäli ainoastaan minä tekisin jokaisesta kuuntelemastani bändistä topicin, niitä olisi jo yli sata. Halleluja, se on ihan liikaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat