Uusitut Aku Ankan nettisivut 1v. tänään 10.3!

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Tänään 10.3.2009 uusitut Aku Ankan nettisivut täyttävät siis tasan 1 vuotta!! Topicin järjetön idea olisi juhlistaa sitä onnittelemalla ylläpitoa ja sivuostoa ja turisemalla ensimmäisestä vuodesta Aku Ankan nettisuvuilla. Eikä haittaa vaikket olisi ollut mukana alusta saakka, voi ottaa kantaa vähän tuoreempiinkin asioihin. Sana on vapaa! Asiaa siis koko sivustosta kuluneen vuoden aikana, ei pelkästään foorumista :P.

Itse aloitin käymisen nimenomaan tasan vuosi sitten 10.3.2008 maanantai oli päivä. Tulin tänne aamulla heti kun heräsin, koska tiesin, että sinä yönä sivut oli uusittu. En kuitenkaan pystynyt rekisteröitymään, koska en omistanut sähköpostia. Toukokuun kuudentena sitten rekisteröidyin ja se onkin sitten aivan toinen juttu, josta turinoin lisää jahka muutkin innostuvat kertomaan juttujaan.

Ps. Wondy, Donald ja muut voivat jättää valitukset sikseen. Uusitut sivut sentään täyttävät tänään 1v. ja se on jo topicin arvoinen juttu.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan! Paljon onnea Aku Ankan kotisivut! Paljon onnea vaan (röyh)! Kuukauden päästä mun proffa täyttää 1v...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niinjoo, tänäänhän se päivä jo onkin, nopeaa on mennyt vuosi. Itse rekisteröidyin tänne koulussa torstaina 14.3. kun Aku Ankka-lehdessä oli keskiviikkona mainos tästä sivusta. Olen erittäin tyytyväinen tähän sivuun, vaikka välillä onkin ollut pieniä ongelmia joissakin asioissa. Ensimmäiset 1000 viestiä muuten kirjoitin tänne keskusteluihin 16.4., eli kuukaudessa. Kultaryntäys oli mahtava kilpailu, ja voisi tulla uudestaankin vielä joskus.

Kaikenlaista on ehtinyt tapahtumaan. Alkuviikkoina odoteltiin kirjaston aukeamista. Aivan aluksi en käynyt ollenkaan Akupediassa, mutta olen siellä nyt käynyt sitten oikeastaan joka viikko. Toivottavasti tulee jotakin uuttakin taas joskus.

Vierailija

Arvelinkin, että tällainen oli tehty... Ei siinä mitään.

Minä aloitin näillä sivuilla käymisen liittymispäivänäni, eli 12. maaliskuuta, jonka jälkeen olen ollut aktiivisesti mukana lähes koko ajan, vaikka viime ajat olenkin pitänyt pientä paussia. Paljon on muuttunut niistä ajoista parempaan suuntaan! Vanhetessaan nämä sivut eivät ainakaan huonone!

Vierailija

itse aloitin sivujen käyttäjänä 14.3.2008, mutta keskuisteluissa minua eiole näkynyt hirveästi koska olen jäännyt koukkuun akupediaan kirjoittamiseen sekä pelien pelaamiseen aku ankan siviulla. jos joku näiden sivujen ylläpitäjä lukee tätä tekstiä,haluan kiittää häntä maailman ehkä jopa parhaasta aku ankka aiheisesta sivusta! ja onnea ylläpidolle sekä lehden toimitukselle!:)

Vierailija

Hehee. Aika mahtavaa. Itse olisin rekisteröitynyt heti mutta kun olin joskus ammoisina aikoina rekisteröitynyt enkä muistanut salasanaa enkä sähköpostia ja tilausnumero oli jo käytössä. Vasta vähän aikaan sitten huomasin että tänne voi rekata Aku Ankka Extran tilausnumerolla. Ja niinpä olen täällä semmoisen pari viikkoa pyörinyt.

Vierailija

Joo, itse ehdinkin jo unohtaa, että tänään on sivujen syntymäpäivä! Itse en ehtinut rekisteröitymään sivujen ensimmäisenä viikkona, sillä silloin olin lomamatkalla, joten rekiströidyin vasta 18.3.2008.

Vierailija

Jep,jep.On jo vuosi kulunut.Uskomatonta!.Itse tein profiilin näille sivuille heti kun kuulin että ne on uudistettu..Eli olen ollut täällä melkein alusta saakka (ellen ole ollut ihan alusta)

Yhdessä välissä en käynyt näillä sivuilla yhtään,koska...noh! tuskin teitä kiinnostaa.Ainakaan kuukauteen en tehnyt mitään.Siitä johtuu pieni viesti-määräni.Mutta jatkossa olen aktiivisempi!

Kiitos näistä upeista sivuista Toimitus!

Vierailija

Härregoodendåvaan, oikein hieno avaus Salwer1st/ Tänään tasan vuosi sitten liityin uusituille sivuille...mielessä Suuri Kultaryntäys. Sitä myöten löysin hauskat keskustelufoorumit jotka vaan ajan kuluttua ovat muotoutuneet ihan kelvoiksi.Blogeihin eksyin kai paljon myöhemmin ja raapustin myös Galleriaan kansikuvakisaan töitä.

Joten Paljon Onnea Aku Ankan uudet sivut, onkohan paljonkin jotka ovat juuri 10.3.08 rekanneet. Onnittelut myös kaikille tyypeille jotka pyörivät Akkarin sivuilla.

Vierailija

Noniin! Ajattelin tehdä tästä topicin mutta salwer ehti ensin! Tosiaan vuosi jo mennyt ja kirjauduinkin 13 tätä kuuta. Kolmen päivän päästä mun profiilin synttärit!

Vierailija

Ensiksi, plajon onnea Akusivut! Kiitokset nettitoimitukselle ja kaikille joilla oli näppinsä pelissä näillä uusilla sivuilla, olette tosiaankin luoneet yhden parhaista Aku Ankka-sivuista koko universumissa! Itse rekkasin tänne 18.4, mutta olin käynyt jo vanhoilla sivuilla ja uusillakin ennenkuin ehdin rekata. Kuten Tukedi sanoikin, paljon on muuttunut parempaan suuntaan. Itsekkin olin hölmö, ja lannistuin pienestä koneen ongelmasta, ja meinasin jopa olla käymättä täällä enää usein, mutta nyt ollaan täällä taas ja ollaankiin aktiivisesti!:)

Nyt oikein onnittelulaulu 1-vuotiaille uudistuneille Akusivuille: "Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Akusivut, paljon onneaaa!"

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Syntymäpäivä AA:n nettisivuilla. Onneksi olkoon! Kuka tuo kakut ja kahvit?

Minä muistelin aluksi, että uudet sivut avattiin 12.3.2008, mutta muistin sitten väärin. (En silloin alussa täällä nimittäin vieraillut.) Aluksi kävin täällä sivuilla katsomassa kauppaa (taisi olla aiemmin nimellä Ankkalinnan kauppa) sekä keskustelun keräilyosiota. Siellä katselin, mitä muut ovat ostelleet ym... Sitten, elokuun 25. päivä 2008 rekisteröidyin itse tänne, ja olen sen jälkeen melko aktiivisesti sivuilla käynyt. Viestejä on kylläkin vasta noin 700, joten en ole lähelläkään sivujen kärkituloksia siinä. Minulla ei ole niin hirveästi aikaa täällä kuitenkaan kirjoitella. Peleistä olen hankkinut joitain mitaleita ja akupediaan olen kirjoittanut peräti yhden oman artikkelin ja korjaillut yhtä muuta. (Ja kumpaakaan ei ole vielä hyväksytty, vaikka se oli joskus joulu-tammikuussa [muistaakseni].) Pääasiassa näillä sivuilla on minulla ollut kuitenkin tämä keskustelu-osio, syyskuun pulinat mukaan lukien.

Jotta kiitokset vain toimitukselle ja ylläpidolle hienon hienoista ankkasivuista!

Vierailija

MInäkin olen ollut täällä jo alusta asti. Minulla tämä on jo kolmas profiili. Ensimmäsellä rekisteröidyin sinä aamuna, kun nämä oli uusittu. Silloin tällä foorumilla oli jo 3kappaletta topicceja. Minä ten silloin neljännen. Siinä kyselin mielipidettä tästä uudistetusta sivustosta.

Valitettavasti profiilini ihmeellisesti "katosi", ja ylläpito kehotti tekemään uuden. Silloin tein "moccamakasiinin", nykyisen Kahvi--Holistin. Moni tietääkin, että sekin hajosi, mutta joskus elokuussa ylläpito sai sen taas toimaan. Nykyään käytän vain tätä. Onhan tämä hieno. :^D

Mutta siis vuoden olen täällä melkein joka päivä pyörinyt! Ajatella. :^D

Sami-96

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat