modet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko totta, että näille siviulle on tulossa modet(eräänlaiset sivujen poliisit)? vastatkaa jos tiedättä, kysyy tietämätön...

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kyllä täällä varmaan nytkin on paikalla jotain valvojia. Pitäähän keskustelua valvoa, ettei kukaan vain kirjottele törkyä

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Donald-91 kirjoitti:

d) omien viestien poisto/muokkaus-mahdollisuus&lt

e) yhden sanan- ja spämmi-viestien kirjoitus esto

Poistomuokkaus olisi hyvä. Sellainen on kaikilla muilla palstoilla, jossa olen vieraillut.

Mutta miten toimisi tuo yksisanaspämmiviestien esto?

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

MAMMONA kirjoitti:Kyllä täällä varmaan nytkin on paikalla jotain valvojia. Pitäähän keskustelua valvoa, ettei kukaan vain kirjottele törkyä

Kyllähän näitä ylläpito valvoo koko ajan, mutta se kuinka tiukalla linjalla, on aivan eri asia. Kun ajatellaan, että topicceja on noin 11 850, niin on päivän selvää että olisi paljon varaa poistella noita topicceja. Mielestäni siinä puuhassa on hyvä aloittaa yhden kysymyksen varaan tehdyistä topiceista. Eli kuten "Minkä merkkiset kengät teillä on?". Tai sitten täydellisistä spämmitopiceista kuten vaikkapa nyt: "Mun kissa karkasi eilen!!!!!1111"

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Touhula kirjoitti:

Donald-91 kirjoitti:<br />

d) omien viestien poisto/muokkaus-mahdollisuus&#38;lt<br />

Poistomuokkaus olisi hyvä. Sellainen on kaikilla muilla palstoilla, jossa olen vieraillut.<br />

<br />

Mutta miten toimisi tuo yksisanaspämmiviestien esto?

No sitä minäkin ajattelin juuri. Että sen toimiminen käytännössä olisikin siis vähän eri asia. :( Eli vastaan siis että en tiedä rehellisesti sanottuna.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No jokaisellahan sivulla varmaan on jonkinlaisia modeja valvomassa keskusteluja. Tällekin sivulle ollaan valitsemassa vissiin modeja meistä käyttäjien joukosta.

Vierailija

sehän on vaan hyvä juttu, että kaikki asiattomat esim. kiroilijat sun muut kiertäisivät kaukaa, nähdessään moden profiilin.

Vierailija

Ai eikö täällä ole? Luulin että jokaisella keskustelupalstalla on moderaattoreita. Jos tulee niin uskon että modeiksi ei kuitenkaan tavallinen kansa pääse. Ei edes kukaan hyvin aktiivinen. Tai kukaan kuka väittää olevansa 18 vuotta. Sillä täältä sellaisia ei löydy.

Vierailija

Juu... Käynpäs täällä pitkästä aikaa :) Käyttäjämoderaattoreiksi sopisivat seuraavat käyttäjät: Af1 (perustelut: Toimii modena sivustollani), Djlordi (perustelut: Omistaa oman nettisivun), MaD (perustelut: Toimii modena sivustollani), Akuhullu97 (perustelut: Sama kuin Af1:lla ja MaD:lla) sekä Wondy-täti (perustelut: En tiedä... Vaikka: Todella viisas!)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Keitä muuten veikkaatte valittavan moderaattoreiksi? Itse en vielä nimiä arvaile, mutta erään käyttäjän pääsystä modeksi voisin vaikka lyödä vetoa. (Se EN ole minä. ;) ;) ) Vinkkinä sen verran siitä, ketä tarkoitan, on että hän on aika paljon tavallisenakin käyttäjänä neuvonut/huomauttanut muita. Ja hyvä niin. Toinen vinkki on se, että kyseinen käyttäjä, jota modeksi veikkaan on kirjoittanut noin 1100 viestiä. (Jonkun verran ylikin.) Kolmas vinkki: hänen profiilikuvassa ei ole Akun kuvaa.

Niin, keitä veikkaatte modeiksi?

Vierailija

No veikkaan wondyä tai Tehwiniä. Myös djlordi voisi olla hyvä mode. Ei Donald modenakaan pahalta kuulostaisi. Wond ja Tehwin sioksi, että he ovat jo nyt ikään kuin modeja, sillä he neovovat paljon muita. Djlordi taas on 18 ja hänelläkin on oma Aku fanisivu joten hänkin sopisi modeksi. Donald taas seuraa Tehwinin jalanjälkiä ja neuvoo myös paljon muita.

Vierailija

Eipä omia viestejä pysty ainakaan vielä poistamaan itse samalla tavalla kuten joissakin keskustelujärjestelmissä. Veikkaisin että olisi ihan hyvä sellainen systeemi omien viestien poistamisen suhteen että voisi poistaa sen vaikka 5 minuutin sisällä jos tulee vahingossa kirjoittaneeksi sellaista minkä huomaakin virheelliseksi tai sääntöjenvastaiseksi. Jospa tähän tulee vielä joskus jotakin pientä muutosta. En lukenut yhtään noita sääntöjä ja vasta sitten kun oli lisätty linkit niin hoksasin tarkistaa että mitä ne säännöt sanookaan. Säännöissä sanotaan ettei ulkopuolelle vieviä linkkejä saa laittaa toisille nähtäväksi. Ne linkit jotka itse lisäsin on ihan hyödyllisiä, animointiin ja piirtämiseen liittyviä.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

wierii kirjoitti:No veikkaan wondyä tai Tehwiniä. Myös djlordi voisi olla hyvä mode. Ei Donald modenakaan pahalta kuulostaisi. Wond ja Tehwin sioksi, että he ovat jo nyt ikään kuin modeja, sillä he neovovat paljon muita. Djlordi taas on 18 ja hänelläkin on oma Aku fanisivu joten hänkin sopisi modeksi. Donald taas seuraa Tehwinin jalanjälkiä ja neuvoo myös paljon muita.

Kiitoksia. Täytyy myöntää, että hyvin sanottu tuo viestin viimeisin lause.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

sarjis09 kirjoitti:Eipä omia viestejä pysty ainakaan vielä poistamaan itse samalla tavalla kuten joissakin keskustelujärjestelmissä. Veikkaisin että olisi ihan hyvä sellainen systeemi omien viestien poistamisen suhteen että voisi poistaa sen vaikka 5 minuutin sisällä jos tulee vahingossa kirjoittaneeksi sellaista minkä huomaakin virheelliseksi tai sääntöjenvastaiseksi. Jospa tähän tulee vielä joskus jotakin pientä muutosta. En lukenut yhtään noita sääntöjä ja vasta sitten kun oli lisätty linkit niin hoksasin tarkistaa että mitä ne säännöt sanookaan. Säännöissä sanotaan ettei ulkopuolelle vieviä linkkejä saa laittaa toisille nähtäväksi. Ne linkit jotka itse lisäsin on ihan hyödyllisiä, animointiin ja piirtämiseen liittyviä.

Niitä mahdollisia uudistuksia vaan olisi niin paljon, että kaikki eivät taida edes toteutua. Mutta toivotaan että toteutuu useimmat uudistus-ehdotukset silti. Äkkiseltään tulee mieleen nyt ainakin seuraavat:

a) MODERAATTORIT

b) keskusteluiden hakukone

c) keskusteluiden tekemisen rajoitin (kaksoiskappaleiden esto siis)

d) omien viestien poisto/muokkaus-mahdollisuus

Vierailija

Kyllähän ylläpito on sitä on lupaillut, mutta lupaukset ne vain siirtyy ja siirtyy etiä päin. Joten eiköhän ne tässä parin vuoden sisällä tule.

(Tälläisistä aiheista ei topiccia).

Sami-96

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat