(e5c01c59-d9c2-47c0-8a6b-daab9d365c63) - e5c01c59-d9c2-47c0-8a6b-daab9d365c63

Vierailija

This thread contains comments for topic "e5c01c59-d9c2-47c0-8a6b-daab9d365c63" (id=e5c01c59-d9c2-47c0-8a6b-daab9d365c63) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hyvä, kun nostitte tämän esille. Olen itsekin turhautunut siihen, että artikkeleja kirjoitetaan eri nimillä. No, toivottavasti nyt tulee parannusta.

Vierailija

itse olen kirjoittanut akupediaan vaan kerran mutta huomasin että aiheen keksiminen on yllätävän vaikeaa. veikkaan että tähän kyymykseen ei tule vastausta, mutta kysyn kuitenkin: voiko akupediaan kirjoittaa mistä tahansa disney jutusta??? P.s hyvä kirjoitus :)

Vierailija

Jep. Akupediaan onkin tullut valtavasti hyviä artikkeleita. Itsekkin olen sinne kirjoitellut uusista aiheista, mutta nyt en ole vähään aikaan jaksanut. Akupedian haku onneksi uusitaan, sillä se ei tosiaankaan oikein toiminut. Ja kiva kun saadaan lisää kuvitusta artikkeleihin!:)

Vierailija

Hyvä, kun kerroitte asiasta. Olisi muuten ehdotus uuteen aihealueeseen. Miltä kuulostaisi Disneyn elokuvat tai jokin vastaava aihealue Akupediassa, johon voisi kirjoittaa Disneyn ihmisten näyttelemistä elokuvista esim. Pirates of the Caribbeanista.

Vierailija

Akupediaan on aina välillä mukavaa lisäillä ja kirjoitella Ankkalinnasta ja sen väestä. Jotkut kirjoitukset ovat aika turhia kuitenkin.

Vierailija

Olen samaa mieltä teidän kanssa noista sopimattomista otsikoista. Itse en tiedä mitään Neiti Naimi Nutturasta, ja mielestni kohdan "Neiti" olisi voinut jättää pois ja laittaa pelkästään "Naimi Nuttura". Täytyy kuitenkin myömtää että laitoin kerran tyhmyyksissäni: "Jose Carioca brasilialainen papukaija". Tarkemmin ajatellen se oli aika tyhmää, mutta lupaan etten tee moista enää toiste. Kun kerta ei oltu tehty Nalla Puhin Tiikeristä mitään niin äsken minä tein. Muille tiedoksi, että en paljoa tiennyt laittaa, mutta laitoin mitä tiesin, joten voisitte lisätä siihen mitä itse tiedätte. Kiitos

Vierailija

Artikkeleita on jo todella paljon. Olen samaa mieltä noiden otsikoiden suhteen. Minun mielestä on järkevämpää laitaa esim. "Pikku Apulainen", kuin "Pellen apuri". Mukavaa, että Akupediaa hiukan parannetaan.

Vierailija

Hyvä Blogi taas kerran! En ole paljon sinne kirjoittanutkaan, mutta koitan aina välillä sinne jotain kirjoitella. Hyvä kun kerroitte vinkkejä koska samoja aiheita on aika paljon. Hauskaa vielä kun lisäilette kuviakin!

Vierailija

Harmi tosiaan ettei Akupedian haku toimi, sen takia on aika vaikea löytää onko jotakin aihetta jo. Selaamalla toki löytää, mutta aikaa voi mennä aika kauan. Itsekin olen huomannut paljon samantyylisiä artikkeleita. Hyvä, että kuvia tulee lisää artikkeleihin. Onhan niitä nytkin jo ihan mukavasti.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat