Tilapulaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teilläkin kirjahylly ja paljon laatikoita jotka pursuaa Aku Ankkoja? No, mulla on. aina kun tulee uus Aku se pitää ostaa mutta ongelma: mihin ihmeeseen se pitää laittaa???

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Meillä on Akkareita joka paikka täynnä. Niitä on meillä eniten yläkerrassa, sellaisessa isossa huoneessa, jossa on lasikatto. Siellä on kiva lueskella. Mutta kyllä meillä vielä tilaa löytyy! :^D

Sami-96

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kyllä meidän talosta tilaa riittää, kun on ylä- ja alakerta. Yläkerrassa on enemmän Aku-julkaisuja, mutta kyllä alakerrastakin löytyy Aku Ankka kansioita ja joitakin muita julkaisuja.

Meillä on olohuoneessa toinen akuhylly, missä on Aku-kansiot ja muita julkaisuja, ja myöskin meillä on vapaana ympäri taloa joitakin Aku-julkaisuja, mutta pahin on yläkerrassa: Minun makuuhuoneessani on vähän isompi Aku-hylly mutta sinne ei mahdu enää muuta kuin pari taskaria lisää, ja sitten se hajoaa! Kyllä meillä muuallakin talossa löytyy tilaa Aku-julkaisulle, mutta siihen hyllyyn ei enää mahdu yhtään!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Todellakin on! Hyllyyn ei mahdu enää uhtään taskaria, korkeintaan yski Ropsu enää. Kovakantisia ja albumeita on jäänyt oli jo n. 15cm. Mistähän sitä pöllisi niille tilaa...? Tänään sain juuri 15 kovakantista kalloon, kuhmu tuli (Jippii!).

Vierailija

Mulla on omassa huoneessa laatikko ankoille joka pursuaa niitä tilapulaa on mullakin kun ankkoja löytyy muutamia joka huoneesta

Vierailija

antsu95 kirjoitti:Aku Ankoille riittää viellä tilaa,mutta kun tulee viellä pari taskaria,niin pitää järkätä uutta tilaa kirjahyllyyn.

Sama homma mullakin. Onneksi mulla on iso huone. Mä laitan kirjahyllyn perälle Akkareita ja niiden eteen taskareita. Kätevää.

Vierailija

Joo. Pitää tunkea taskareta hyllyyn kun tilaa ei ole kun 4 hyllyriviä. Akkarit kyllä mahtuu kansiohin jotka on kaappien päällä.

Vierailija

Tilaa löytyy. Sen verran vähän aikaa kestänyt kestotilaus. Taskukirjoja ostan harvoin ja silloinkin ne on reilusti alennuksessa.

Vierailija

Tilaa löytyy. Vielä kaksi hyllyä tilaa taskareille, mutta Aku Ankka-lehdille ei tilaa oikein tunne kohta enää löytyvän. Kyllä sitä tilaa tulee kuitenkin aina lisää, kun vain raivaa hyllyyn tilaa vähän.

Vierailija

Aku Ankoille riittää viellä tilaa,mutta kun tulee viellä pari taskaria,niin pitää järkätä uutta tilaa kirjahyllyyn.

Vierailija

Akkarit vievät kotonani paljon tilaa, ja pian olisi tarkoitus tehdä laatikko johon laittaisi vanhat lehdet. Syksyllä huoneeseeni tehtiin katon rajaan monta metriä pitkä hylly, mutta ei siihen enään mahdu kuin parin vuoden lehdet, joten pitää varmaan miettiä mihin saisin säilytystilaa koska hyllytkin alkavat paisua akkareita ;)

Vierailija

Tällä hetkellä minulla ei ole tilaongelmia, onneksi. Vielä kesällä tilanne ei ollut yhtä hyvä. Ratkaisin ne ongelmat järjestelemällä hieman kirjahyllyäni.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Meillä on sen verran iso talo, että aina johonkin mahtuu, tällä hetkellä kaikki mitkä itse ostan sekä 5 vuoden aikana tulleet Aku Ankat on omassa huoneessani. Aina ne johonkin yleensä mahtuu, ainakin vielä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat