Ärsyttävä juttu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko huomanneet,että joissakin keskusteluissa,ja aika useissakin,on joku tyyppi kirjoittanut:

"minusta tämä on turha keskustelu" jos mielestään on turha,ei ole pakko kirjoittaa siihen keskusteluun mitään.Ei se poistu jos niin sanoo.Joskus se ärsyttää minua.Entä teitä?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

No, ennen kuin tekee topicin, pitää miettiä, onko tämä aihe nyt järkevä... Jos aihe on järkevä, silloin ei yleensä kukaan kommentoi mitään pahaa. Jos taas siihen on aihetta, sen voi tehdä nätistikin miten jo mainittin. Minä ainakin yritän noudattaa tätä kaavaa.

Vierailija

sonic1999 kirjoitti:

Tri. Vanukas kirjoitti:No,en minä sitten kirjoita tänne enää artikkeleja koska kaikki aloittamani keskustelut on kaikken mielestä ollut turhia.Hyvästi.

Älä nyt noin tosissas ota hei!

Hyvä on.Yritän olla varmempi tästälähin ja ajatella ensin ennen kuin teen keskustelun..

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Topiccien tekemisestä tuli mieleeni, että näillä sivuilla on (laskujeni mukaan) nyt jo peräti yli 11 800 kappaletta topicceja. Joten on hyvin mahdollista, ettei niitä uusia topicceja niin enää tarvitsisikaan tehdä. Tähän syynä on ihan yksinkertaisesti tuo päätä huimaava topiccien määrä. Niitä on niin paljon, että kyllä niiden joukosta löytyisi esimerkiksi Hahmot-osioon kuuluva topic, josta joku olisi tekemässä topiccia taas. Mutta kun niitä on jo nyt niin paljon, niin mitenkäs kaikkia 11 800:aa topiccia selaat läpi: "Onkkos täällä nyt sitä ja sitä topiccia?" Pitäisi siis olla se topiccien hakukone, jolla näkisi onko sellaista topiccia jo olemassa, mistä uuden keskustelun meinaa taas tehdä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

No, ei se paljoa ärsytä. Enemmän se ärsyttää, että esim aihe Kumpi on parempi, Aku vai Mikki on pistetty tekijöihin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

sonic1999 kirjoitti:Ärsyttää.Esimerkiksi SAMI-96 huomauttaa aina että "tämä topic on turha"Tuollaisen pitää loppua!

Ei SAMI-96 aina huomauta. Ja niin pitää myös loppua turhien topicien tekeminen. Vaikka se ei varmaan lopukaan koskaan.

Vierailija

adz kirjoitti:Ei ärsytä, ja jos joku tahtoo niin mainita, voi sen toki tehdä nätistikin.<br />

Kaksi kertaa miettiä ennenkuin tekee aiheen, täytyy muistaa että suurinosa ei ole turhia topickeja, ja its een edes vastaa sellaisiin jotka ovat TODELLA turhia, olen joskus sanonut jotain että ei tarvi enää vastailla kun joku kysyy jotain ja perään tule sama vastaus kakskytkertaa, siinä ei järkeä ole.

Oon samaa mieltä.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Itseäni se ei haittaa, koska omiin keskusteluihini niin ei ole kukaan kirjoittanut. Sen takia kannattaa välttää turhien keskustelujen tekemistä.

Niinpä. Ongelman pitäisi poistua, jos turhia keskusteluja ei tehtäisi!

Vierailija

Minua se ei ärsytä, sillä se on vain rakentavaa palautetta, jossa kerrotaan, ettei aiheesta olisi tarvinnut tehdä keskustelua, vaan siitä olisi vaikka voinut kysyä/mainita jossakin saman tapaisessa keskustelussa eikä tehdä omaa keskusteluaan. Siitä voi myös ymmärtää, ettei saman laisia "pikku-keskusteluita" pitäisi enää tehdä. Vaikka asiaa ei aina ilmaistakaan kovin kivasti, se ei ole haukkumista/loukkaus, kyllähän sen nyt ymmärtää. Mutta voisi sen kyllä kivemminkin ilmaista eikä että "Tää on ihan turha keskustelu!".

Vierailija

Minua ei ärsytä. Sen sijaan ärsyttää joskus kun tekee sellaisen keskustelun kuten esim:"paras hahmo", niin jotku sanoo et " tallanen kysely on ollu ennenkin" se ärsää ja semmoisen voi tehdä sen takia kun edelliseen ei voi kirjoittaa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kukaan ei valita ikinä turhasta. Valittamista siis esiintyy jos sille on tarvetta. Ja kyllähän sitä pitää valittaa, jos TODELLA siihen on tarvetta!! "Valittamisen" pyrkimyksenä on tehdä näistä sivuista premmat. Turhia/älyttömiä topicceja kun ei tarvita. Nimittäin veikkaan, että kaikki sellaiset topicit kuin esimerkiksi nyt "Minkä väriset silmät teillä on?????" poistettaisiin sitten varmaan heti kun modet tulevat.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

No,en minä sitten kirjoita tänne enää artikkeleja koska kaikki aloittamani keskustelut on kaikken mielestä ollut turhia.Hyvästi.

Vierailija

Ilo-97 kirjoitti:Se on aika typerää, sillähän saa itselleen väkisin lisää posteja, mutta turhasta aiheesta. Tai itten tosifakta nimettömänä:<br />

Kirjoittaja 1 kirjoittaa: "Mitä mieltä olette esim. Mortista?"<br />

Kirjoittaja 1 jatkaa keskustelua: "Tulkaa jo vastaamaan!"<br />

Kirjoittaja 1: "Onpas kivaa keskustella itsekseen!"<br />

Onpa järkevää!

Samaa mieltä! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat